FANDOM

Koukis mother 27939
Biografi
Kjønn
  • kvinne
Født
  • 6. mai 1958
Øyefarge
  • blå/grønn
Hårfarge
  • grønt, farvet sort
Blodstatus
  • halvblods
Tryllestav
  • ukjent
Familie
Lojalitet
  • Egen familie
Annet
Hus Ravnklo
Utdanning Videre utdannelse etter Galtvort ukjent
Yrke

Hjemmeværende, forsker på magihistorie og opprinnelsen bak gamle formler

.

Éowyn Kelly [Swallow] hadde alltid en spesiell evne for formler, magihistorie, og oldruner. Dette førte til en spesiell interesse for timene til professor Kiste, professor Bable, og professor Pirrevimp - dog kanskje litt mindre interesse for de andre fagene - og et tidlig lærlingforhold til flere av magiverdenens mer eller mindre kjente navn innenfor hvert av de respektive feltene. Éowyn bor for tiden i Dublin med sin mann, og jobber hjemmefra.

Tiden på Galtvort Rediger

1173841480 akatenzawa

Éowyn kom til Galtvort som en lydig og pliktoppfyllende pike, dog muligens med litt spesielle interesser. Det hender enda at det snakkes om eleven som ikke sovnet i en eneste magihistorietime i hele syv år, selv om navnet på vedkommende nå er glemt.

Hun var en stille jente som generelt gjorde lite av seg. Piken ønsket heller å sørge for gode karakterer, heller enn å bruke studietiden på å skaffe seg venner blant sine medelever. På folkemunnet ble den skoleglade ravnkloingen for det meste referert til som grønntussen, om noen snakket om henne overhode. 

Etter Galtvort Rediger

Éowyn forlot Galtvort våren 1976 og jobbet en kort periode i forskjellige småjobber, før hun til slutt kom frem til at det helt klart var formler og historie som lå hjertet nær. Hun giftet seg sommeren 1979, og året etter kom Erin til verden. 

Tumblr m35obh0Yte1rretido1 500

Familie Rediger

Éowyn har i alt to barn, begge voksne. Erin Kelly gikk ut av skolen våren 1998 og flyttet så til London, mens Evelyn Kelly aldri fullførte skolegangen, men valgte å forlate skolen etter sitt sjette år. Ingen har klart å finne ut helt hvor i verden datteren befinner seg, og hun later til å foretrekke det slik.

Tilfeldig wiki