FANDOM

"Hever et øyenbryn mot ham. "Klemmeterapi funker visst ikke på deg. Du begynner nok ikke å le hvis jeg skremmer livskiten utav deg heller. Men hvis jeg blir sinna, så smiler du. Av og til." Ser tenkende på ham, før hun sukker og rister på hodet. "Jeg skjønner meg ikke på deg i det hele tatt." - Rollespill mellom Irvana Rivanie og Aiden Fillyx

Drszihkz1r5zjm8nftvl
Aiden Fillyx
Biografi
Kjønn

Gutt

Født

27. januar

Øyefarge

Havblå

Hårfarge

Svart

Blodstatus

Fullblods

Nasjonalitet

Halvt skotsk og halvt russisk (selv om han aldri har bodd i Russland)

Bosted

Fillyx-huset i Nairn, Skottland

Stavarm

Venstre

Lojalitet

Den svarte siden

Tryllestav

Rosentre og hjerterot av drage, 11, 8 tommer lang

Familie
  • ukjent (Mor)
  • ukjent (Far)
Hambuse

Et eller annet med blod i seg

Skytsverge

Nei, men han er sikker på at det ville vært en rev om han fikk det til.

Titler
  • Tidligere adminstrator
Annet
Ble medlem Foreløpig ukjent
Hus Smygard
Yrke

Dødseterlærling

.

Aiden Zachariah Dervish Fillyx (født 27. januar) er en fullblods trollmann ved galtvort høyere skole for hekseri og trolldom. På galtvort ble han plassert i smygard og det er ikke uten grunn at hans lojalitet derfor er på den svartesiden.

Han skal ha utviklet et forhold med Gillian Cadney.

Personlighet og Egenskaper Rediger

Selv om Fillyx har skjerpet seg på det området hvor han bare var frekk og offensiv, så er han fortsatt en like hyppig bruker av sarkasme som før, og sånn tror jeg det alltid kommer til å være. Er egentlig ikke så sosial heller. Relativt kjedelig og ikke verdt å bli kjent med. Engasjerer seg ikke veldig i andres liv med mindre de har mye penger og grei status. 

Fysisk Utseende Rediger

Fillyx som person er cirka 183 cm over bakken. Han har en blek hudfarge, med litt uren hud, kviser nå og da. Håret hans er mørkebrunt/sort, langt og slett og uansett hvor mye han skyver det unna ansiktet så faller det straks tilbake igjen. I tillegg har han en hvit stripe et sted i håret etter at Irvana Rivanie i sjette eller syvende klasse tullet litt. Han har havblå øyne, og et mellomrom mellom fortennene. Til å være et levende matvrak er det ingen ting på kroppen hans som tilsier at han spiser all mat han kommer over. Han er bare slank, har rask forbrenning I guess. Ingen imponerende muskler heller. Lange pianofingre og noen lunde smale håndledd. Velstelte negler fordi han er femi.

Kler seg som vanlig i mørke, kjipe klær. Sorte jeans, en eller annen shade av grå genser og tettknyttede Dr. Martens. Kledde seg mye i dress som yngre, men har litt vokst ifra akkurat det. Nå bruker han kun dress om han skal i middager med familiens venner og slikt.

Venner og bekjente Rediger

Aiden Fillyx liker ikke Irvana Rivanie (hvis noen redigerer dette bort igjen, I swear to god, finner dere og knebler dere u putas) fordi hun ødelegger dyre vaser og stjeler DNAet hans for å lage mutante mini-Aidener som hun kan gifte seg med. Dama er rett og slett syk, og han har flyktet fra henne så lenge han kan huske. Selv om hun kan være søt noen ganger, da, på avstand. Når hun ikke moseklemmer ham så han nesten får indre blødninger og truer ham med å gjøre ansiktet hans blåsvart for andre gang.

Tilfeldig wiki