FANDOM

Basisinformasjon
Barb

Aimee Rayne-Johnson

Fornavn Aimee
Etternavn Rayne-Johnson
Kjønn Jente, Kvinne
Født 14.juli 1979
Øyenfarge Sølvgrønn
Hårfarge Honningbrunt
Blodstatus Fullblods
Sivilstatus Singel
Tryllestav Mahogni, 11"
Familie
  • Adriana Ferracci-Johnson (mor)
  • Nicolas Rayne-Johnson (far)
  • Alexander Rayne (farfar) 
  • Naomi Charlotta Johnson (farmor) 
  • Benjamin Campbell (morfar)
  • Nine Katerina Ferracci (mormor)
  • Giuseppe Rayne-Johnson (storebror, drept før fødsel) 
Lojalitet
  • Amarante Adora B. Tracen
  • Nicolas Rayne-Johnson
  • Fyrst Voldemort
Hambuse Mørket
Skytsverge
  • Hest (daværende)
  • Rev (nåværende)
Titler
  • Aimee
  • A/Ai
  • Frk. Johnson
  • Niña (av enkelte)
  • Ni-ni (av Katarina Dimitrova)
  • Ferrari (av enkelte)
  • Ferracci (av enkelte)
Hus Smygard

Aimee Rayne-Johnson, bedre kjent som Aimee Johnson (født 14.juli 1979 i Cambridge, England) ble plassert i Smygard av valghatten, og er fullblodselev ved Galtvort Høyere skole for Hekseri og Trolldom. For øyeblikket går hun sitt sjette år på skolen (fryst), og er mest kjent for sin rolle som prefekt.

Bakgrunn og oppvekst (0-11år)Rediger

Aimee ble født en nokså alminnelig sommerdag, den 14 juli i året 1979. Hun ble født med en halvt italiensk/halvt britisk mor, og en helbritisk far. Dette gjorde Aimee kvart italiensk, men hun har aldri bodd i Italia og er fullt oppvokst i England. Som barn var hun alltid veldig rolig, utrolig pliktoppfyllende og ikke sta i det hele tatt. I og med at Aimee ble født inn i en fullblodsfamilie, gikk hun ikke på offentlig skole, men ble heller hjemmeskolert av moren sin. Dette var ekstremt nyttig, da moren eide sin egen café på heltid ved siden av. Faren til Aimee jobbet mye utenlands, og var veldig sjeldent hjemme i Aimee´s år som barn (alderen 4-12år). Aimee har alltid vært veldig interressert i magi, og fikk sine første magiske tegn i sjuårsalderen. Da gikk det meste i å lese om formler, men det som interresserte henne kanskje mest var aritmantikk. Allerede i tidlig alder forsto hun merkelig nok mye av faget, og dette har hjulpet henne mye videre i dette faget på Galtvort. Italienere er kjent for sitt skarpe temperament, og selvom moren til Aimee hadde det, var Aimee selv et unntak. Hun har alltid vært veldig stille og sjenert, og generelt en person som de fleste ikke hadde noen formening om. I mange år ble hun sett på som en såkalt wallflower, og flesteparten likte henne.

Galtvort Høyere skole for Hekseri og Trolldom (11-16år)Rediger

Da Aimee fikk brevet om at hun var akseptert til Galtvort Høyere skole for Hekseri og trolldom, kom det selvfølgelig ikke som noe sjokk. Faren til Aimee kom hjem, og de dyreste og beste skolebøkene og tingene ble kjøpt til Aimee. Hun selv så ikke på dette som noe nødvending, da hun selv hadde klart seg helt fint med et par gjenbrukte bøker. Siden Aimee var veldig pliktoppfyllende, fikk hun så og si alt hun ville ha. Dette har fått henne til å se på livet slik at hvis hun gjør alt riktig, får hun det hun vil ha.

  • 1. klasse

​Informasjon mangler.

  • 2. klasse

​Informasjon mangler.

  • 3. klasse

​Informasjon mangler.

  • 4. klasse

​Informasjon mangler.

  • 5. klasse

​Informasjon mangler.

  • 6. klasse

Informasjon mangler.

Tilfeldig wiki