FANDOM

Jh.jpg
Alexander Stephen Moore
Biografi
Kjønn

Gutt

Født

11. September

Bosted

London, England

Øyefarge

Variabelt

Hårfarge

Variabelt

Legning

Homofil

Stavarm

Høyre

Blodstatus

Fullblods

Tryllestav

Ukjent

Hambuse

Ensomhet, tidligere havfruer

Skytsverge

Delfin

Titler
  • Tidligere prefekt
Art

Metamorf-magus

Annet
Ble medlem Engang i 2011
Hus Ravnklo
Yrke

Student

.

Alexander Stephen Moore (født 11. september) er en fullblods trollmann, plassert i Ravnklo ved Galtvort høyere skole for hekseri og trolldom. Han er født og oppvokst i vestkanten av London, England. Han har en spesiell evne kalt Metamorf-magus, som gjør at han kan endre utseende sitt etter ønske, som er en evne han arvet av sin avdøde far. 

BiografiRediger

I starten av femte klasse, hadde Alexander et hukommelsestap. Han falt ned en trapp, og slo hodet så kraftig at han mistet hukommelsen, og husker dermed ikke noe før det. Dette gikk ut over skolen og karakterene til Alexander, noe som vil si at karakterene gikk nedover, forutenom karakteren i Stell av magiske vesen, som holdt seg på toppkarakteren. 

Etter Halloween 2013, da dødseterne kom inn i Galtvortborgen ble Alexander utsatt for en Martyrio våde. Han har delvis fått paranoide tanker igjen, skvetter lett av ting, føler seg alltid utrygg. Han fikk også en del fysiske skader, som man blant annet kan legge merke til på armene og beinene hans, ettersom taket ble sprengt og steiner fløy ned på elevene som var i storsalen akkurat da.

Stikkord som beskriver Alexander er empatisk, fredfull. udramatisk, koselig, nysgjerrig, omsorgsfull, kreativ, merkelig, klossmajor, lojal, trofast, følsom, glemsk, vimsete, useriøs, barnslig, intens, uheldig, rolig, men energisk på samme tid, og flink med magiske vesner.                     Ordene er andre's syn på Alexander.

Fysisk utseendeRediger

Alexander er Metamorf-magus, som vil si at han kan endre utseende sitt etter sin vilje. Han har en tynn kropp, og er naturlig undervektig. Synlige kragebein, ribbein og hoftebein da. Håret og øynene hans endrer seg etter hvilket humør han er i, men er som oftes mørk lilla hår, og grønnblå øyne. 

Når det kommer til klær og stil, har han som oftes uniformen på seg. Om han ikke har det, så er det alt for store gensre, sorte tettsittende bukser, men ikke at dem er klistret fast i beina hans, men at dem ikke slenger, og sorte converse-lignende sko. 

Se ogsåRediger

Alexandermooreogvic.png

Tilfeldig wiki