FANDOM

Jkjk.png
Alexia Montfasha Kontoberro
Biografi
Kjønn

Jente

Født

11. juni

Øyefarge

Dype og mørke som er lett å drukne i

Hårfarge

Mørkebrunt

Blodstatus

Fullblods

Tryllestav

Ask, dragehjerte, 13 tommer 

Kosteskaft

Nimbus 2002 og en lynkille

Familie
  • Natasha Montfasha (Mor)
  • John Kontoberro (Far)
  • Natalja Putina Montfasha (mormor)
  • Gregor Montfasha (morfar)
  • Pavel Dubinin (onkel)
  • Vladimir Jakovelv (morfarens bror)
  • Martha Kontoberro McFloyd (tante)
  • Jeff Kontoberro (onkel)
  • Rick Kontoberro (onkel)
  • Kathrin Louise Kontoberro (farmor)
  • Jonathan Kontoberro (farfar)
Lojalitet
  • ukjent
Hambuse

Mørket og høyder

Skytsverge

Gazelle

Titler
  • ukjent
Annet
Ble medlem Ukjent
Hus Smygard
Yrke

Student

.

Alexia Montfasha Kontoberro (født 11. juni, Moskva i Russland) er en fullblodselev i smygard ved Galtvort høyere skole for hekseri og trolldom. Alexia er  kjent som en med stor respekt for eldre trollmenn og hekser. Det er bare slik hun har blitt oppdratt, helt til de viser seg ufortjent til det, da bryr man seg lite om alder. Hun ser veldig opp til eldre smygardinger -spesielt gutter.

Alexia er heterofil og sammen med John Constantine.

Familiebakgrunn & historie Rediger

Alexia snakker ikke mye om familien sin, eller om bakgrunnen sin for den saks skyld. Hun er glad i nesten hele familien, på begge sider. Fødselen gikk bra og foreldrene var veldig lykkelige over å få denne lille jenta inn i deres liv, som skulle bestå av trygge rammer og gi en velstående og suksessfull framtid. Det viste seg at hun skulle bli deres eneste barn, men med sin livlige, sprudlende og hypre personlighet var det nok for dem. Alexia ga foreldrene sine utfordringer og prøvelser og de taklet henne med kjærlighet og beinhard disiplin. Rettferdig og streng disiplin. Selv om Alexia er enebarn med rike foreldre, er hun langt fra bortskjemt. Hun har bestandig måttet jobbe for disse fordelene man får av å ha velstående og anerkjente foreldre. "Ingenting kommer gratis, selv ikke for en med mye penger", fikk hun alltid høre når hun prøvde å lure seg til noe hun hadde lyst på. Så hun vil nok ikke reagere med masse smil og vennlighet hvis du kaller henne bortskjemt, så ikke gjør det. Alexia elsker foreldrene sine mer enn noe annet og hun har et veldig godt forhold til dem begge, det har hun alltid hatt. Så hvis du vil se Alexia sint noen gang, så snakker du vondt om foreldrene hennes. Altså; ikke gjør det heller.

Hun er oppvokst opp i et fullblods og 'rent' magisk miljø, hvis man ser bort ifra at hun har noen få gompevenner i Russland, men senere i livet vil hun komme i mer kontakt med gompeverdenen. Men det er ikke før de flytter til London. Men tilbake til dette huset i Russland, barndomshjemmet til Alexia. Hun elsket hjemmet sitt, helt til hun ble tre år. Da ble livet hennes brått snudd på hodet, ganske enkelt. Etter at en nær slektning flyttet inn i huset, ble det trygge hjemmet hennes en plass hun heller ville flykte fra. Denne slektningen begynte nemlig å misbruke henne. Hver natt fra hun var tre år. I en alder av fire tok han og broren hans henne ofte med på hytteturer der de begge gjorde fæle og vonde ting mot henne. Når hun var fem lagde bestefaren en tatovering på henne, som et tegn på at han eide henne og at hun alltid ville tilhøre han. Hun fortalte aldri noe til foreldrene sine, fordi denne slektningen var moren's far, Alexia sin bestefar. Og hun ville da ikke såre moren sin, hun fikk heller utløp for smertene sine ved å sitte i lekestuen sin hele dagen. Faren hennes bygde den til henne da hun var to år, den skulle være et sted hun kunne leke og være lykkelig i, men det ble ikke sånn. Lekestuen ble til et sted hun gjemte seg i, når hun var lei seg eller hadde vondt et sted. Ikke en plass hun koste seg i, som småjenter vanligvis gjorde. Der hadde hun dukker hun kunne trøste seg med, hun ødela dem ved å rive ut håret og lignende. Og hun hadde tegnesaker der, hun tegnet følelsene sine og spesifikke scener fra ting hun opplevde. Den ble bygd nederst i hagen, blant noen busker og mot et gammelt tre. Nede ved vannkanten til innsjøen de hadde utsikt over og som Alexia stadig badet i. Der var hun også fri for vonde ting, i vannet følte hun seg virkelig fri.

Lekestuen står enda oppreist, selv om den nå begynner å bli litt ustø etter å ha stått ubrukt i flere år. Gamle tegninger henger fortsatt stiftet til veggene og hennes gamle dukker er også fremdeles i lekestuen. Inngangen er så liten at ingen voksen eller noen personer større enn et barn kommer inn der. Den ble laget slik sånn at det kunne være Alexia sitt private sted som da bare var hennes. Og det viste seg at hun skulle bli mer takknemlig for det enn hun trodde, for de få gangene hun kom seg unna bestefaren om natten, løp hun ned til lekestuen sin og gjemte seg. Så da fikk hun være alene den natten. Alexia kan klare å presse seg inn i den den dag i dag hvis hun vil, ettersom hun er så liten av seg, men det er bare såvidt og hun har ikke vært inni der siden de flyttet fra Russland. Alexia er til dags dato ikke så veldig glad i tomten deres i Russland. Hun liker virkelig ikke å være der ettersom hun får ganske så dårlige vibber av stedet, ikke så rart kanskje. Grunnen har hun har ikke gått helt offentlig ut med og kun hennes nærmeste vet om det med denne slektningen, eller disse slektningene. Men huset, familien er jo ofte i Russland på ferie og andre ærend, og ettersom det huset og den plassen var deres gamle hjem, er det der de bor når de besøker landet. Hun elsker Russland og kunne gjerne flyttet tilbake dit, men da i et annet hus og en helt annen plass i landet, helst en annen by. Vekk fra området som endte opp med å ødelegge henne og stjele barndommen hennes. Den lille familien på tre flyttet etter hvert til London, da var hun syv år. Faren fikk nemlig et godt jobbtilbud som var hemmeligstemplet og krevde bosted i London. Og med hjelp fra et dødsfall som la hele familien i sorg, alle utenom Alexia fordi det var bestefaren som døde, bestemte foreldrene hennes seg endelig for at de skulle flytte. Noe Alexia ble veldig glad for. Et helt nytt sted, nytt og lekkert hus, og en ny start. Familien trivdes svært godt på den nye plassen og det nye huset var perfekt. Alexia fikk til og med ha hele kjellerleiligheten for seg selv, om det ble brukt til atelier og andre nødvendige ting. Og det ble det, hun utviklet kunsttalentene sine der og den fylles enda opp med malerier. Hun brukte også kjelleren til å trene i, noe hun gjorde hver eneste dag. Hun ble vel egentlig litt avhengig av å trene, og det er hun forsåvidt enda. Det gir en slags frihetsfølelse der hun er i sin egen verden.

Tiden på Galtvort Rediger

Skjermbilde 2013-03-01 kl. 10.33.42.png
Hun fikk brevet fra Galtvort som ivrig elleveåring og hennes stolte foreldre skaffet henne alt hun trengte til å kunne begynne et liv på skolen. Årene gikk, faren gjorde det godt i den nye jobben og moren fikk jobbet med sine talenter innen urtologi. Alexia reiste hjem hver ferie og familien levde godt. Foreldrene til Alexia skaffet seg en alt-mulig-mann og sjåfør, Pedro, og han er i dag en nær venn av familien. Både han og en kinesisk jente ved navn Yoki bor i huset sammen med dem og de ser på seg selv som en familie på fem. Yoki er et år yngre enn Alexia, og hvorfor hun kom dit, snakkes ikke om. Det er bare sånn det er, rett og slett. Pedro og Yoki er begge gomper, og det var nå Alexia ble bedre kjent med den gompiske verden. Hun var vel åtte da det skjedde, sånn ca. Yoki flyttet inn det året Alexia skulle begynne på Galtvort, så vennskapet deres har tatt lang tid å bygges opp. Men de endte opp med et godt og nært forhold. De ser på hverandre som søstre og Alexia er glad i Yoki, som forøvrig sliter med engelsken.

På skolen gjorde Alexia det bra de første årene. Men etter hvert begynte hun å utforske andre ting enn selve skoleting. Hun skaffet seg venner, som er bra, og hun skaffet seg kjærester, som også er bra. Men det var ikke alle som var snille med henne, hun opplevde grusomme ting også på skolen. Hun trodde virkelig, før hun begynte på skolen, at det skulle bli verdens beste opplevelse, og helt til ting begynte å rakne, var det det. Hun fikk sin første kjæreste i tredjeklasse. Ting skjedde plutselig, og hun fikk andre følelser og hennes neste kjæreste skulle bli hennes livs største kjærlighet trodde hun. Andrew, han har den dag i dag en stor plass i hjertet hennes, hun kom aldri over han. Men han dumpet henne for en annen, etter alt de hadde opplevd sammen. Og det var mye de opplevde sammen, både positivt og negativt. Hun var lenge knust over å ha mistet han. Så fant hun ut av han var død, han ble drept og hun ble deprimert og ble sammen med sin bestevenn. Hun ble sakte, men sikkert til den sprudlende glade jenta igjen og forelsket seg deretter i en annen. Blake var da hennes neste kjæreste og hun var lykkelig med han, men samtidig utviklet hun følelser for en annen igjen. Blake døde han også, på mystisk vis. Hun fikk aldri vite hvordan, og var lenge lei seg over han. Hun fant også senere ut av hennes første kjæreste hadde dødd. Uansett, hun trodde aldri hun skulle komme seg over å ha mistet Blake også. Men hun fikk sitt livs største kjærlighet til slutt, nemlig John. Vampyren John som tok henne med storm. Hun elsket han fra første stund og visste med en gang at han var den rette for henne. Det gikk litt tid, hun ble gravid. Etter mye som skjedde mistet hun barnet og John gikk tilbake til å være den farlige vampyren uten kontroll, som han var før. Han slo opp. Hun ble ødelagt, totalt knust og ga opp alt. John valgte å gå tilbake til henne, så til dags dato er de sammen. Men etter alt som har skjedd, etter hver gang livet hennes så ut til å gå hennes vei, men raste igjen, har hun blitt forandret. Hun er ikke seg selv helt, men det står mer om det på selve profilen. Dette var litt om hennes liv på skolen, vi går tilbake til når hun var fjorten år og hvordan det var utenfor skolen.

Skjermbilde 2013-03-01 kl. 10.33.18.png
Når Alexia var fjorten år ble det en dag snakk om at familien skulle flytte til Russland, tilbake til det gamle huset. Det gikk rykter om et nytt familiemedlem som hadde dukket opp etter å ha vært borte i mange år. Levd skjult for nå å vende tilbake og be om tilgivelse. Alexia nektet, hun ville ikke flytte. Hun brydde seg ikke om dette familiemedlemmet som plutselig bestemte seg for å joine familien igjen. Hun tok seg ikke bryet med å høre noe om vedkommende og fikk aldri vite hvem det var. Hun stod på sitt og for å si det enkelt; det endte med at de ble boende i London. Og der bor de enda, faren gjør det fortsatt godt i jobben sin og moren driver med sitt innen urtologi. Det var også dette året hun fortalte foreldrene sine om hva morfaren hadde gjort med henne fra hun var tre til hun var syv og han døde. De ble veldig rystet og lei seg. Og etter dette sluttet familien å besøke graven til den avdøde Gregor, som de vært eneste år tidligere, på han bursdag, gjorde etter hans død. Alexia virkelig hatet å dra til der hun måtte late som om hun var lei seg for at han var død. Hun gråt, men det var fordi hun ble minnet på hva han gjorde mot henne. Nå har da familien sluttet å besøke graven, og Alexia kan legge det bak seg. Det kan virke som om alt er bra nå, foreldrene er lykkelige og Alexia gjør det godt på sin måte. Men det har bestandig ligget noen bortgjemte følelser og skjulte hemmeligheter langt inni Alexia et sted, som har vært der siden livet hennes ble snudd på hodet som treåring og bare blitt styrket etter alt hun har opplevd etter at hun begynte på skolen. Ting som ikke er ferdig jobbet med, det er noe som mangler, noe som må settes på plass. Og det kommer mest fram om nettene med grusomme gjenopplevelser via uendelige mareritt. Og det viste seg også at denne personen som ville inn i varmen hos familien igjen, familiemedlemmet som tryglet for slekten han svek og nesten utslettet mange år tilbake, var den personen som utgjorde denne siste biten i livet hennes. Det siste som måtte fikses og som tvang henne tilbake til Russland for en kort stund.

Broren til morfaren hennes var tilbake. Det var han som prøvde å gnu seg inn igjen. Han som nesten fikk hele slekten eliminert. Nå tryglet han om tilgivelse og han har kontaktet Alexia med å sende henne et brev. Hun besvarte og nå er endelig, med hjelp og støtte fra John, de siste bitene av hennes personlige og bitre hevn overstått. Hun tok turen til Russland og møtte den gamle, skrøpelige mannen. Siste del er gjort og nå kan hun, etter tretten år med både psykiske og fysiske plager, komme seg videre. Videre fra det hun opplevde som barn, altså. Alt som har skjedd de siste årene kommer hun til å plages med for resten av livet, det vil alltid være hos henne. Men alt fra fortiden er utryddet, utslettet faktisk. Anstrengelsen og fæle minner som har hengt over henne så lenge kan endelig bli borte nå. Hun kan endelig komme seg videre, begrave alt vondt og stå igjen som vinner mot barndommens hemmeligheter. Alexia kan føle seg fri nå og kan for første gang på tretten år sove trygt om nettene, uten å gjenoppleve disse minnene, uten frykt og med det faktum at hun vant i tankene. Nå kan hun til og med kanskje klare å lage nye minner og glede seg over å tilbringe tid i sitt gamle barndomshjem og som hun engang elsket så høyt. Det kommer til å ta tid, lang tid. Selv om de fysiske truslene er borte, er det fortsatt mentale skader som må leges. Og det tar virkelig tid, det forsvinner ikke bare med en gang. Men en gang i fremtiden vil hun kunne kjenne seg fri fra alt av det vonde hun opplevde som barn og huske det gode istedenfor.Alexia snakker ikke om disse tingene i offentlighen så det er ingen sjans at andre vet noe om hennes historie. Hvis du noengang spør henne om familien og bakgrunnen sin, vil hun mest sannsynlig bare si at det ikke er stort å snakke om. Hun vil si at hun har hatt en fin barndom uten store problemer og uten å oppleve noe fælt. Men de som kjenner henne godt og som hun stoler på, vet mer og bedre enn som så. Så hvis du er en av de som vet mer, burde du se på det som en tillitserklæring fra hennes side.

Personlighet & Egenskaper Rediger

Skjermbilde 2013-03-01 kl. 10.33.33.png
Alexia er en kjent som en jente med mye livsgnist. Man ser henne stort sett med et smil om munnen og hun er som regel blid av seg. Hun elsker å prate og prater mye, noen ganger litt for mye. Alexia går ofte bort til folk for å slå av en prat og kunne finne på å bable seg helt vekk. Vel, kanskje ikke like ofte nå som før, but still. Alexia var en ganske naiv jente og det var lett å manipulere henne til å gjøre ting hun egentlig ikke ville eller turte. Hun er fortsatt naiv, men nå er hun mer skeptisk i starten. Hun kan finne på å løpe rundt og bare røre, ettersom hun har ADHD, noe hun ikke vet selv at hun har. Hun har blitt litt forandret i det siste. Det er ikke alltid hun er denne sprudlende jenta med smil som når til øynene hennes. Mye har skjedd og hun har blitt til en noe kaldere, steinhard og bitter liten frøken. Fremdeles kan hun finne på å være som før, glad, leende, imøtekommende og vennlig. Men nå er dårligere dager oftere enn før og hun kan være skikkelig grinete. Hun jobber med å bli like happy som hun alltid var før, men det er ikke sikkert hun noen gang vil bli den samme, sånn helt. Men med visse folk, gode venner, er hun nok den samme som før. Mot fremmede er hun nå skeptisk og en sann smygarding, som bruker folk for det det er godt for.

Hun bryr seg svært lite om andres følelser, da hennes stadig knuses. Hun bryr seg ikke om noen liker henne eller ikke, om folk syns hun er snill og søt, eller slem og fæl, det er det samme for henne. Hun gjør dumme ting nesten hele tiden nå. Leker seg med farlige gjenstander, og underholder seg selv med å leke med farene rundt seg. Hun ypper gjerne på seg folk og finner det en smule festlig når folk blir sint på henne. Før ble hun redd når eldre gutter ble sint på henne, men nå bryr hun seg ikke om hun får juling, noe hun stadig får for tiden. Hun er ikke redd for å få møkk under neglene og befinner seg ofte ute, alene i skogen eller sittende på en liten fjelltopp og fundere over ting som flommer over tankene hennes.

Utseende & Stil Rediger

Det ser ut som om Alexia har svart hår, men egentlig er det bare mørkebrun. Håret rekker henne til brystene og hun pleier som oftest å ha det løst. Noen ganger kan du se henne med hårbånd, helst i mørke farger. Bare en sjelden gang setter hun det opp i en rotete hestehale. Håret hennes kan ha noen krøller. Øynene til Alexia er kjent som dype og mørke og lette å drukne i. De har ofte et lekent og utfordrende blikk i seg. Til tider kan øynene hennes være ekstremtn kalde og utstråle noe likegyldighet og skepsis.

Alexias ansiktet er ovalt. Nesen hennes sitter omtrent midt i det, den er liten og søt og nesetippen peker en smule oppover. Munnen hennes er så å si hjerteformet og hun har fyldige lepper, munnen hennes ser slik ut, med denne naturlige lyse rosafargen. Tennene hennes er ganske hvite og rette ettersom hun er veldig nøye med dem. Hun har ren hud og hudfargen hennes heller litt mot den bleke siden. Det hun bruker av sminke er litt mascara og eyeliner. Hun er veldig slank ettersom hun trener mye. Former har hun fått for fullt nå(vel nesten, hun er fortsatt ung), med bryster og hofter, og hun strekker seg nå 155 cm over bakken – hun har vokst litt. For å forklare kroppen hennes kort; hun har en fin kropp med flat mage og store bryster. Timeglassfigur, noe som vil si at hun har en fin figur. Hun er litt blek fordi hun misliker å ha solen rett på seg. Alexia er en liten og fysisk svak jente som velger å tro hun er den største og sterkeste i verden. Hun hadde denne hjemmelagde tatoveringen i nakken, laget av hennes russiske, avdøde bestefar da hun var fem år. Men hun har nå forandret på den, takket være Andrew, og den ser nå slik ut, hun tegnet den selv og er kjempefornøyd med resultatet. Hun har nå et arr nederst på magen, som strekker seg nesten helt fra hofte til hofte. Dette skjuler hun så godt hun kan for folk, og hvis noen ser dem og spør henne om dem vil hun garantert snakke det bort. Kanskje også bli sint. Dette er et arr hun er bitter over å ha, et arr som bringer minner hun ikke liker å tenke på. Hun går også rundt med flere svake arr rundt om på kroppen, men disse bryr hun seg ikke noe om. De er uansett svært svake og det er vanskelig å legge merke til dem hvis ikke du vet at de er der. Noe svært få gjør, og slik skal det fortsette å være. Alexia er nøye med neglene sine og styler dem selv. Hun har dem ofte slik, slik, slik eller lignende. Spørs litt på tiden hun har og på tålmodigheten hennes den dagen. Men hun viser seg aldri uten pene negler. Hun har ingenting imot å bli skitten på hendene, men stylet, det er neglene hennes uansett. Du ser henne ikke uten pene negler, det er hennes varemerke om du vil.

Alexia går som regel i skoleuniformen på skolen, men på fritiden går hun i det som føles greit. Ikke mye farger, mest svart og hvitt. De øverste knappene har Alexia nesten alltid kneppet opp. Slipset henger stort sett løst rundt halsen hennes. Strømpene har hun helst ikke lyst til å bruke, men etter en lang og heftig diskusjon med Slur allerede i førsteklasse, blir hun altså nødt til det. Til uniformen bruker hun alltid høye støvletter med litt hæl. Når hun ikke går i uniformen går hun helst i altfor store hettejakker utenpå lange singleter og du ser henne svært sjelden i trange jeans. Korte skjørt og shorts, tights og altfor store joggebukser er vanlig og hun bruker aldri sokker, utenom når hun bruker uniformen siden hun da ikke har noe valg, som tidligere nevnt. Hun går i det som passer henne den dagen rett og slett. Og hun skifter ofte flere ganger om dagen ettersom hun stort sett er rundt overalt hele tiden og det hender hun enten søler på seg eller blir møkkete på en eller annen måte, ellers så trener hun jo mye og da dusjer hun såklart, ergo hun tar på nye klær. Yes. Ofte kan du se henne med slike skjerf og hun går til vanlig med disse. Hun tar aldri av seg dette siden det er et vennskapsbånd mellom henne og bestevenninnen Novita McCriver. Ringen hun fikk av sin mor før hun begynte på Galtvort tar hun heller aldri av seg, og den ser slik ut. Alexia har fem hull i det høyre øre og seks hull i det venstre og bruker stort sett svarte, små perler. Det hender hun bruker smykker, i så fall er det smykker hun har fått og som betyr mye for henne. Hun bruker sjelden ringer, annet enn den fra moren, fordi de ofte er i veien for henne når hun skal gjøre hva enn hun finner på.

Kjæledyr Rediger

9vf388.jpg
Alexia har både en slange og en rotte. Slangen har levd i ni år nå, og er en afrikansk pytonslange. Denne fikk hun hav sin far i bursdagsgave, og er en som hun alltid har tatt godt vare på den. Alexia elsker den, og slangen elsker Alexia. Hun holder han skjult på skolen siden hun ikke har lov til å ha han der. De som vet om han, har fått vite det av Alexia selv. Rotta er fire år og snill som en fraværende flue, men er ikke spesielt glad i mennesker eller dyr – unntatt Fritz og Alexia. Hun fant denne rotta gnagende på tryllestaven til faren og holdt den skjult i fire uker før moren oppdaget den. Hun fikk beholde den etter mye argumentering.

Vennskap & kjærlighet Rediger

Alexia elsker venner og kunne godt vært venn med hele verden, men hun stiller visse krav. De må være snille, lojale, ærlige, hjelpsomme og morsomme. Ut i fra det er det fritt fram hvordan du er. Likevel, om du har fått Alexia som venn, har du fått en venn for livet. Hun vil alltid støtte og hjelpe deg. Alexia er svært hjelpsom og hun er glad i vennene sine. Stille opp er noe hun er kjent for og hun gjør alt hun kan for å beskytte og være der for vennene sine når enn de måtte trenge henne. Alexia er med på det meste og ikke mye sjokkerer henne når det kommer til rare og sprøe forslag fra venner og andre. Alexia er en god venn man kan stole på og ha det mye morsomt sammen med. Men det er nå kun hvis hun kjenner deg godt. Det er vanskelig å bli kjent med henne nå, det skal mye til før hun stoler på deg. Og inntil hun gjør det er hun innesluttet, stille og skeptisk. Hun har venner, det har hun og hun prøver så godt å ta vare på de hun har. Nå for tiden har hun lett for å skyve folk unna, venner eller ikke. Så det vil nok vise seg hvem som faktisk virkelig er gode og nære venner. Om de holder ut med denne endringen hos henne og støtter henne gjennom den. Hun kan jo gå tilbake til den samme gamle og gode Alexia. Etter å ha tatt noen valg, har hun mistet en veldig god venn. Johnny Keith Mansfield har skjøvet henne vekk, fryst henne ut og vil ikke ha noe mer med henne å gjøre, og det sårer henne dypt. Hun har også mistet Rei sitt vennskap, fordi John fikk han til å glemme alle minner han hadde av Alexia. Så hennes nærmeste venner nå er dermed John, Novita, Jack, Sawyer og Charlie.

2dhspog.jpg

Alexia blir fort betatt og gjør ikke mye for å skjule det. Hun har tidligere vært i et forhold med Edward N. Smith, de to hadde det kjempebra sammen, men hun gjorde det slutt med han fordi hun var forelsket i Andrew M. Hawk. Hun ble da etterhvert sammen med Andrew og de to opplevde mye sammen og var sammen en stund før han gjorde det slutt med henne for en annen. I et forhold er Alexia kosete, hjelpsom, støttende, lojal og hun gjør alt for kjæresten sin. Hun ble sammen med en av sine beste venner, Jack McCollister, og trivdes med det. Men så såret hun ham og slo opp siden hun ble forelsket i en annen, nemlig Blake Painswick. De ble sammen og Alexia var lykkelig sammen med han. Hun trodde hun hadde funnet den rette. Men hun mistet han, han døde. Hun har også funnet ut at Andrew og Edward også er døde, så tre av hennes fire ekser er døde. Noe som er litt creepy og som hun finner utrolig trist og sårt. Nå er hun sammen med verdens beste fyr, i hennes øyne, nemlig John Constantine. De hadde et lite brudd på grunn av John og hans mangel på kontroll, men er nå sammen igjen. Hun er utrolig glad for å ha han og vil gjøre alt i sin makt for ikke å miste han igjen. Hun var forelsket i han ganske lenge, sånn i hemmelighet, før de ble sammen. Og nå er han hennes, og hun er kjempestolt av å få være jenta hans. Hun elsker han, og det vil hun nok gjøre uansett hva som skjer og for ever and ever and ever. Hun ser veldig opp til han, stoler på han og vil alltid være der for han i tykt og tynt. Hun kan lett bli sjalu og liker ikke å se så altfor mange jenter rundt kjæresten sin. Nå for tiden er hun svært skeptisk og kan lett bli kvass og skarp hvis hun ser han med andre jenter, og ser at han flørter. For han er jo en flørtepus. Grunnen til at Alexia er skeptisk er fordi hun vet at han er svak for fristelser. Og det sårer henne faktisk mer enn hun viser, det å vite at han lett kan finne på å være utro. Hun hater å ha det i bakhodet og det tærer på henne at hun alltid tenker sånne tanker når hun ser han med en annen jente. Men hun lar stort sett være å si noe på det, prøver å vise at hun stoler på han, men nå for tiden gjør hun ikke det når det kommer til utroskap. Hun blir kjempelei seg av å tenke på han med andre, det knuser henne egentlig litt. Viser det i sinne, men inni henne svulmer det av vonde følelser og tanker. For i hennes øyne er han hennes gutt og ingen andre sin. Hun er selv en ganske flørtende jente og legger kanskje ikke merke til det selv om hun flørter. Men hun vil aldri gjøre noe mer enn å flørte. Alexia faller ofte for, og roter seg borti, såkalte badboys, hun liker tøffe gutter som tør å ta i et tak når det trengs. Ja, også crusher hun nok litt ekstra hvis de er noen år eldre enn henne. Eldre, mystiske og tøffe gutter altså, de vekker hennes interesse ganske kjapt. Så John passer perfekt for henne, egentlig. Alexia trenger også en som kan takle hennes bizarre måte å være på, hennes hyperaktivitet, hennes babling og hennes problemer. Hun har et desperat behov for å bli passet på, og å bli tatt vare på. En hun kan komme til med alt, uansett hva og en som er god og trygg. Hun vil som sagt alltid være der for kjæresten sin uansett hva og trenger at det er gjensidig. Hun føler hun har alt dette med John. Hun vil aldri i verden såre han, vil aldri være utro, det vet hun helt sikkert med seg selv.

Tilfeldig wiki