FANDOM

Tumblr mmam5nPbFe1rtwy9jo1 500.jpg

Alice Annabella Jordan, er en utgått elev ved galtvort høyere skole for hekseri og trolldom som ble plassert i ravnklo. Alice eller Al som hun blir kalt, setter pris på en god bok og finner gode karakterer veldig viktig. Jenta har hatt ganske mange problemer de siste årene og har uflaks nærmest flytende i blodet. Alice er fryktelig godtroende, og mener godt om virkelig alle. Noe som har for det meste negative konsekvenser. Hun flink til å rote seg bort i gutter som ikke akkurat er bra for henne. Hjertet hennes tilhører Damien McCann, og det kommer nok aldri til å forandre seg. Hun ser på familien hans som sin egen, og hun nærer seg av alle de tilfellene han viser henne kjærlighet eller nærhet. Hjertet hennes skulle man ikke tro at hadde plass i den lille kroppen hennes, for det er større enn de fleste. Utseendet hennes er like uskyldig som hun er på innsiden.

Alice er absolutt ingen tøff person. Hun er mer som skjør porselen, som er i ferd med å knuse når som helst.

Kjærlighet og vennskapRediger

Alice har hatt et ganske flatt kjærlighetsliv. Hun har aldri vært i et forhold, fordi hun som regel har styrt seg unna det. Men nå er altså Damien inne i bildet og hun kjemper hver dag for å komme nærmere han. I et vennskap er Alice virkelig et kupp. Hun er en person man virkelig kan stole på og som alltid vil alltid være der så lenge hun trengs. Som sagt er Alice fryktelig godtroende, noe som har gjort at hun nesten alltid roter seg bort i feil folk.

Isak Cristopher Lucas Alkied, har vært bestevennen hennes så lenge hun kan huske. De ble kjent da de kun var små barn og fra den dagen har han vært hennes klippe. Han har alltid vært der for henne når hun har trengt det og hun har aldri møtt en så god person som han, selv om han selv ikke klarer å innse selv hvor god han er. Men i det siste har følelsene bare blitt sterke og sterkere, fra begges side. Hun virkelig elsker han. Isak vil alltid klare å få henne i bedre humør og uansett hva som skjer vil det være Alice og Isak, på en eller annen måte. De har gjort tabber, på tabber. Men innenfor vennskapet, har de ikke gjort noen tabber. Vennskapet er noe som alltid vil vare.

Damien Elijah McCann, gutten som stjal hjertet hennes ved nærmest første møte. Okei, litt overdrivelse. Men han klarte å kapre hjertet hennes ganske fort, og følelsene for han blir stadig sterke. De har møtt på hverandre ved en tidligere annledning også, men det er uviktig. Dette er gutten hun elsker mer enn alle andre. De kommer stadig nærmere hverandre, og Alice klarer ikke se for seg et liv uten han. Det er tragisk hvor avhengig hun er av han, samtidig som hun prøver å være selvstendig. De har allerede vært gjennom mye sammen, men hun gir ikke slipp på han. Ikke før han selv sier at han ikke vil ha henne der.

Tilfeldig wiki