FANDOM

Alice Cygnus Beckett
Biografi
Kjønn

Kvinne

Født

29. November

Øyefarge

Isblå

Hårfarge

Grønt

Blodstatus

Fullblods

Tryllestav

Mahogni, ni og en kvart tomme lang

Familie
  • Oswald Beckett (Far) †
  • Yvette Johnsonii Beckett (Mor) †
  • Sim William Sparrow (Ektemann)
  • Katherina I. J. S. Sparrow (Svigermor) †
  • Ichabod W. T. Sparrow (Svigerfar) †
  • Alex Dorado Beckett (Bror)
  • Jamie Beckett (Bror)
Lojalitet
  • Seg selv
  • Albus Parsifal Ulfrik Brian Humlesnurr
  • Piratenes Broderett
  • De ni pirathøvdingene
  • Sparrow Familien
  • Beckett Familien
  • Galtvort
  • Smygard
  • Håsblås
  • Sim William Sparrow
Hambuse

Snø

Skytsverge

Svane

Titler
  • Mrs. Sparrow
  • Lady Sparrow
  • Frue (Av Ramsley)
  • Lady (Av Ramsley mm.)
  • Miss
  • Missy
  • Al
  • Wolflover
  • Fisk
  • Ms. Beckett
  • Frøken Beckett
  • Fru Sparrow
  • Lady Alice C. Sparrow
Annet
Ble medlem 2011
Hus

Håsblås

Yrke
.

Alice Cygnus Sparrow (nèe Beckett) (29. Novmber, London, Storbritania) ble plassert i Håsblås av valghatten og er en utheksaminert elev ved Galtvort høyere skole for hekseri og trolldom.

Barndommen Rediger

Alice vokste opp på Beckett-borgen i Kirkham, der hun fikk alt servert med sølvskje. Foreldrene var sjeldent hjemme, som oftest var de dratt på konferanser og arrangementer for å holde sitt viktige rykte på topp. Borgen var nærmest oversvømt med kokker, butlere, gartnere, og tjenestegutter og piker. Hvert familiemedlem hadde sin egen, personlige butler, som hadde det fulle ansvar for dem.

Alice var for det meste alene hjemme. Brødrene hennes Alex og Jamie var ofte ute og lekte, mens Alice heller satt inne og leste. Butleren hennes James var nok han som tok mest vare på henne, og han var som en reserve-far for henne. Men selv med hennes kjære butler, var ensomheten stor.

Årene på Galtvort Rediger

Hennes første par med år på Galtvort er noe hun husker lite. For det meste har hun vært en riktig skoleflink pike, glad og uskyldig og tilfreds med slik livet var. Riktignok hadde hun lite med venner, men det trengte hun ikke følte hun. Hvem trenger venner når man har 11 hunder hjemme som vil leke med deg, og en kjær storebror som passer på deg? Nei, ifølge henne trengte man ikke venner, for de varte ikke likevel.

Det var ikke før i 6. klasse at jenta begynte å sosialisere seg, og blant de første hun møtte var hennes kjære Sim William Sparrow. Hjertet hennes begynte å banke, magen kriblet, og rødme spredde seg kjapt over fjeset hennes. Dette var hennes første og eneste ekte forelskelse. Og til hennes lykke .. var det samme mann hun ble sammen med og nå er forlovet med. Men det var ikke bare det som skjedde på sjette året. Hun begynte å skaffe seg venner! Og endelig var hun ordentlig lykkelig.

Tilfeldig wiki