FANDOM

image.jpg
Allie T. Montaire
Biografi
Kjønn

Ukjent

Født

Ukjent

Øyefarge

ukjent

Hårfarge

ukjent

Blodstatus

ukjent

Tryllestav

ukjent

Familie
  • ukjent (mor)
  • ukjent (far)
Lojalitet
  • ukjent
Hambuse

Sett inn tekst her

Skytsverge

Sett inn tekst her

Titler
Annet
Ble medlem Sett inn tekst her
Hus Sett inn tekst her
Utdanning Sett inn tekst her
Yrke

Sett inn tekst her

.

Allie Tallulah Montaire (født 19. september) ble plassert i ravnklo og er en halvblodselev ved galtvort høyere skole for hekseri og trolldom. Allie er etter oldemoren Alicia på morsiden. Mellomnavnet hennes er også mellomnavnet til moren, mens etternavnet er fra faren. I et forhold med Benjamin L. Harrington.

Allie er kjent for å være opptatt av mange ting, og popularitet er nok den største av dem. Hun har et behov for å bli elsket av alle. Hun har mange typiske fjortistendenser som fnising, og overdrevet sminke. Hun er genuint opptatt av å se på kjekke gutter når hun får sjansen, og vennene er viktige for henne. Hun er en vennlig sjel, selv om hun kan være falsk til tider. Respekt krever respekt, så for å få henne til å like deg så gjelder det bare å oppføre seg rundt henne. Hun er i mellomstadiet mellom barn og voksen, og det kan være både forvirrende og frustrerende så hun har ofte humørsvingninger.

Familieforhold Rediger

Allie har aldri hatt et elskverdig forhold til foreldrene. Det kan forklares ved at moren, Sophia, ble syk rett etter fødselen hennes. Moren var sengeliggende i nesten tre år før hun døde, og selv om Allie ikke kunne noe for dette har faren, Bernard, alltid gitt henne skylden for døden på sin elskede hustru. Allie og faren bodde alene til hun fylte 7 år, og som oftest var hun ute å lekte alene. De andre barna skygget alltid unna henne, for oppførselen faren viste henne ble ofte overført på dem. Bare uker etter hennes sjuende fødselsdag presenterte faren henne for en stivpyntet yngre dame som het Angelica. Denne damen skulle til slutt bli stemoren hennes, og det ble kjapt tydelig at Angelica og Allie ikke kunne fordra hverandre. De oppførte seg alltid i nærheten av faren, men straks de kom på tomannshånd fløy det stygge gloser veggimellom. Alle i Allies familie (inkludert Angelica) er av magisk blod, men de kan ikke pryde seg med fullblodsstatusen. Det var nok en og annen gomp og gompefødt langt tilbake i slekten da Montairene ikke var like oppsatt på statusen, men de siste generasjonene har vært veldig nøye med å bare innvie hekser og trollmenn, med magiske foreldre, i familien. Nå som Allie tilbringer mesteparten av tiden sin på Galtvort har de fleste problemene med faren ordnet seg, men hun kan fortsatt ikke fordra stemoren sin.

Fysisk utseende Rediger

Allie er generelt ei søt jente. Ansiktet som fortsatt har en del barnslige trekk, men som absolutt viser at hun er en ung kvinne også, er rammet inn av langt nydelig blondt hår som krøller seg over skuldrene hennes. Originalt har hun brunt hår, men syns ikke det er noe pent og farger det når hun begynner å få ettervekst. Øynene er veldig spesielle. De har en slags grønngul farge, og er alltid veldig glansfulle. Leppene er fyldige og lyserosa. Kroppslig er hun ganske gjennomsnittlig. Passe høy for alderen sin, og selv om hun er tynn er hun langt fra noen sylfide. Puberteten er satt inn for fullt, og hun har fått former både her og der.

Kjærlighet og vennskap Rediger

Allie er i rette alderen til å virkelig begynne å interessere seg for gutter. Hun liker å se på dem, og crusher på omtrent alle eldre, kjekke gutter på skolen. Hun liker å flørte og å få oppmerksomhet. Lar det egentlig sjeldent gå lengre enn uskyldig flørting eller litt kyssing. Kan være pågående og slitsom om hun virkelig liker noen, men kan også være en drøm hvis hun først blir sammen med noen. Er elskverdig og omtenksom mot en kjæreste. Hun er absolutt heterofil, og syns at homofili er litt ekkelt selv om hun ikke har noe imot de som er det. For øyeblikket er hun sammen med Benjamin, og er virkelig glad i ham. Forelsket, og han betyr virkelig noe for henne.

Tilfeldig wiki