FANDOM

PatronusAma.png
Amrante Adora B. Tracen
Biografi
Kjønn

Kvinne

Født

27. november

Øyefarge

Brune

Hårfarge

Ravnsvart

Blodstatus

Fullblods

Familie
Skytsverge

Slange

Titler
  • Tidligere prefekt
Annet
Ble medlem Ukjent
Hus Smygard
Yrke

Student

.

Amarante Adora B. Tracen (27.november) er en fullblods heks fra smygard ved galtvort høyere skole for hekseri og trolldom. Amarante er kjent med en tatovering av familievåpenet på høyre håndledd.

Amaranmte har ikke mange hun stoler på. Noen av dem er imidlertid, storebror Lucien Z. Scabior Wrath, kjæreste Tyler Zelford, Eddie N. Smith, Vicktoria Weasley og Alvina Crowthorn.

Familiebakgrunn Rediger

Amarante er født og oppvokst i London, og hun og Broren Lance Lucien B. Tracen skal ha mistet foreldrene sine da hun bare var 8 år, og broren 14 år gammel. Foreldrene var innblandet på den mørke siden, men siden ingen visste hva som skjedde var det ingen som ble dømt. Amarantes bror har sagt til henne hele tiden at det er noen svartespanere som har drept dem. Broren mente svartspanerne endelig fikk endelig håndfaste bevis om hva foreldrene bedrev tiden sin med.

I senere tid har Amarante fått høre en annen versjon, og nå vet hun ikke helt hvem hun skal tro på. Begge beskriver at foreldrene holdt på med noe svart magi. Amarante har sine egne hemmeligheter og har hele tiden en fasade hun gjemmer seg bak utenom de nærmeste som hun virkelig stoler på, dog ikke med livet.

Fysisk Utseende Rediger

Amarante har opprinnelig ravnsvar hår, brune øyne og er ellers liten og spilen, har et arr på venstre halsside og på ryggen.

Tilfeldig wiki