FANDOM

http://img843.imageshack.us/img843/5519/180pxangelicasantapoma3.png
Angelica Santapoma
Biografi
Kjønn

Jente

Født

27. juni

Øyefarge

Brun

Hårfarge

Oransje

Blodstatus

Ukjent

Tryllestav

Ukjent

Family
Lojalitet
  • Ukjent
Hambuse

Ukjent

Annet
Ble medlem Ukjent
Hus Smygard
Yrke
.

Angelica Sofie Marielle Santapoma (født 27. juni) ble plassert i smygard av valghatten og er en elev ved Galtvort høyere skole for hekseri og trolldom. I slekt med Weylez.

Personlighet og egenskaper Rediger

Angelica er kjent for å være en særegen person. Hun følger absolutt ingen fastsatte normer og regler, med unntak av skolereglene. Hun kan være utrolig bitchy, men er som oftest ganske kjølig, og snakker sjeldent til noen, så sant ikke de snakker til henne først. Og da er hun gjerne veldig kjølig og avvisende. Ikke gi opp av den grunn, så sant du ikke er en Griffing. Hun er ikke særlig fan av Griffinger, og til og med Håsblåsinger står høyere på lista en dem fordi hun er et nysgjerrig dyr.

Angelica er kjent for å ha hatt en uvane med å bite negler og å prøve å stirre folk i senk.

Vennskap og kjærlighet Rediger

Angelica er singel og har null planer om å endre statusen sin til opptatt. Når det kommer til legning, er hun hetero, men kan få bifile tendenser hvis hun drikker. Noe hun sjelden gjør. Det har ikke vært noen særlige forhold for Angelica‘s del, men en som kanskje kan være verdt å nevnes er Darren Applet. De var aldri sammen, men det skal være kjent at Angelica har vært hodestup forelsket i ham.

Ellers så er Anchalott Asimka, broren Weylez og Darren Applet de som betyr aller mest for henne.

Tilfeldig wiki