FANDOM

180px-CatarinaUncia.jpg
Artemis
Biografi
Kjønn

Jente

Født

18. mai

Øyefarge

Blå

Hårfarge

Svart

Blodstatus

Fullblods

Hambuse Ukjent
Tryllestav

Sett inn tekst her

Familie
  • Ai Eleanor Tanemura (mor)
  • Chris Pendragon (far)
  • Andreas og Hauru (tvillinger)
  • Areina Li (stemor)
Lojalitet
  • Sett inn tekst her
Animagus

Ulv

Skytsverge

Gaupe

Titler
  • Tidligere Student
Annet
Ble medlem Ukjent
Hus Griffing
Yrke

Utheksaminert student

.

Artemis Alegra Arina Asuka Ai Ëlrioviel Eleanor Luna Isil Tanemura Li Pendragon kalt Arti (født 18. mai), ble plassert i griffing og er en fullblodselev ved galtvort høyere skole for hekseri og trolldom. Nå er Artemis flyttet til Kina. Der skal det visstnok være kjent at hun bor i et stort hus i utkanten av Hong Kong. Ute i hagen pleier hun driver med sverdfekting og bueskyting. Hjemme er det, pappa, henne, stemoren, uglene og hestene. Moren hennes ble drept av en dødseter. Artemis trener bueskyting og sverdfekting ut i hagen og hvis hun ikke er ute i hagen er hun enten i skogen i nærheten av der hun bor eller på rommet sitt. Når Artemis er på rommet bruker hun å lese.

Personlighet og egenskaper Rediger

Fneic3.jpg
Artemis er kjent for å være ærlig, trofast og en som hater folk som svikter vennene sine for penger eller andre ting. Er feminist, men er ikke veldig feminin fordi moren døde da hun var syv år gammel og hun vokste opp med to brødre og faren. Hun er glad i rettferdighet, snakker litt for fort og kan si litt for mye, men kan være stille når det er nødvendig. Hater å være slem eller frekk mot noen, men hvis noen mobber eller plager vennene hennes er hun veldig farlig. En som skadet en av vennene hennes i Amerika havnet han på sykehus. Hun kan være veldig overbeskyttende, men det er bare godt ment og det betyr at hun bryr seg. Hun lyver aldri fordi hun mener at det bare er feiginger som lyver fordi de ikke tør å se konsekvensene av det de har gjort. Selvom Artemis er smart er hennes beste ferdigheter atletiske.

Artemis interesserer seg for alt fra sverdkamp, skyting, bueskyting, riding, synge, spille gitar og fløyte og hun har tre sverd. Det ene sverdet heter Andüril og det andre heter Aigthais og det tredje heter Althaing.

Familie Rediger

Artemis har to eldre tvillingbrødre som er ferdig på Galtvort. De har navnene Andreas og Hauru. Hauru har mørk blått hår og blå øyne, men Andreas har blondt hår og blå øyne.

Kjæledyr Rediger

Artemis er og en som er glad i dyr. Hun har en hest som heter Delega. Hun har også en spurv som heter Tori og som flyr med beskjeder og hun forstår hva den sier. Hun har også en ulv som heter Chrono. Hun har også en stor svart kongeørn som heter Turambar. Delega og Turambar er hjemme fordi de er for store til å ha med på skolen

Tiden på Galtvort Rediger

Artemis er huset Griffing. Hun er smart og veldig flink på skolen. Hun trives veldig godt på Galtvort og hun har S i alle fag. De stedene på skolen hun oftest oppholder seg er oppholdsrommet og parken.

Referanser Rediger

http://www.galtvortskolen.net/?side=profiles&id=2515 Galtvortskolen.net - profiler

Tilfeldig wiki