FANDOM

180px-303561_3310414323082_512993254_n.jpg
Artemis Zeal
Biografi
Kjønn

Gutt

Født

27. mai

Øyefarge

ukjent

Hårfarge

ukjent

Blodstatus

ukjent

Familie
Annet
Ble medlem Ukjent
Hus Ravnklo
Utdanning Galtvort
Yrke

Sett inn tekst her

.

Artemis Vladimir Zeal (27. mai) er en tidligere ravnkloelev ved galtvort høyere skole for hekseri og trolldom

I sin tid på Galtvort ble Artemis kjent som en feminin gutt i ansiktet. Han har aldri fått noen form for skjeggvekst. Øynene er i gjennomsnittlig størrelse, men virker veldig smale på grunn av et konstant trøtt blikk. Huden er likblek og under øynene er det mørke ringer av søvnmangel. Øynene har en lys blå farge, men ikke helt isblå. Det høyre øyet har et blått lag over pupillen, noe som tilsier at han er blind. Grunnen til dette ligger ganske åpenbart i arret som går loddrett over det blinde øyet. På halsen finner du enda et arr som er fra et menneskebitt. Han har også et arr på den venstre hånden etter et styght knivstikk, fulgt av en infeksjon.Håret er egentlig bølgete, men det blir myrdet hver dag med forskjellige måter å glatte det ut på. Kroppen er ingenting å skryte av, men heller ikke å klage på. Han har valpefett, men ellers er han ikke i dårlig form. Under klær skjules flere arr, som ingen har egentlig sett.

Personlighet og egenskaper Rediger

Artemis, for andre, kan oppfattes som veldig frekk, kald eller rett og slett overlegen. Foran folk, bryr han seg lite om andre og deres følelser. Han har også vært veldig rask til å dømme andre elever. De som har kjent ham personlig vet at han er en skadd liten unge, som egentlig kan være grei, men gidder ikke. De fleste av vennene sine har han endt opp med å såre og derfor gikk han ut av skolen med bare én venn.

Tidligere elev Rediger

Før Galtvort bodde Artemis i Russland med sin mor, Magdalena Gröder, og faren, Markus Aleksej Zeal. I en alder av sju, mistet Artemis moren sin og ble oppdratt av faren som hadde god hjelp av barnepasseren Magda, som etterhvert ble som en bestemor for gutten. Veldig få vet hva som faktisk har skjedd oppgjennom barndommen hans og til den dag i dag, har ingen av de spredd historien.

Tiden på GaltvortRediger

Da han ankom Galtvort i en alder av 11, var det nærmest selvsagt at gutten kom i Ravnklo. Og det gjorde han. Han gikk igjennom skolen negativt innstillt til folk, men veldig lærevillig. Gjennom hele skolegangen sin, var Artemis flink nok til å kunne ta minimum noe av det letteste på trinnet over det han selv var, men en skytsverge fikk han ikke til før 6. klasse. Det er ukjent om han noen gang har fått det til igjen. Som 18 åring, gikk han ut av skolen med toppkarakterer i de fleste fag. Han deltok aldri på dueller, var ikke med på noe rumpeldunk lag, han var heller ikke med i noen klubber.

Etter GaltvortRediger

Det som folk kan finne ut noe om nå, er det at han har tatt over selvskapet til faren, etter at han døde på tragisk vis og at Artemis eier flere små selskap. Han er forlovet med Richard J. Grim og har for øyeblikket bosted i California.

Tilfeldig wiki