FANDOM

http://img19.imageshack.us/img19/6439/180pxashleedreadwood7th.png
Ashlee Dreadwood
Biografi
Kjønn

Jente

Født

14. februar 1993

Øyefarge

Mørk

Hårfarge

Svart

Blodstatus

Fullblods

Tryllestav

Ukjent

Family
  • Mor
  • Far
  • InnI Cecilie Dreadwood]] (tvillingsøster)
Evner
Hambuse

Gorilla

Skytsverge

Ukjent

Titler
  • Ukjent
Annet
Ble medlem Ukjent
Hus Smygard
Yrke Student
.

Ashlee Destin Yuomih Dreadwood (14. februar 1993) er en utheksaminert fullblods heks fra Smygard etter fullført skolegang ved Galtvort høyere skole for hekseri og trolldom. 

Bakgrunn Rediger

Achlee hadde kun levd alene i et tretten minutter før moren fødte tvillingsøsteren InnI Cecilie. Foreldrene var uenige om hvilken side i ”kampen mot ondskapen” de skulle stå på, og derfor valgte de å reise fra hele opplegget, men av ukjente grunner kunne de ikke ta med begge jentene og lot Ash være igjen med en tidligere straffet kvinne ved navnet Mariì Dobreè. Fra den dagen foreldrene dro fra Ashlee var Dobreè et fordømt mareritt for den et par måneder gamle babyen. Hun fortalte henne om svartmagi, giftmordere og heksebrenning.

Årene gikk, Ashlee ble mer og mer redd, men allikevel enda sterkere. Armene var dekket av fire arr (på hver arm) etter vedkuber og glør. Det tok hele ni til ti år før hun turte å kontakte noen. Hun fikk stoppet det ved å kontakte Gordan Crozeè’ som jobbet på nærmeste politistasjon, men han viste seg å være nesten like ille som Dobreè. Der ble hun sendt til en inngift tante av seg, og bodde der før brevet fra Galtvort kom.

Vampyr Rediger

Ashlee er vampyr etter å ha blitt bitt av Keyra Wackle og Jason Thaom, og hun er foreløpig kun en av fire av galtvorts vampyrer.

Egenskaper Rediger

Ashlee har en splittet personlighet, hun er venstrehendt og den andre personligheten hennes er Marì Dobreè. Men hun "vises" bare i Ashlee's hode. Dette gjør at Ashlee med tiden har blitt til tider mer innestengt, mer rolig og har voldsomme depresjonsanfall og/eller raserianfall. Utenom dette er Ashlee frekk, spydig og uinteressert. Hun kaster sjeldent blikk på (hva hun mener er) ubetydelige personer. Himler med øynene over andres uvitenhet og ler av folk som skader seg - med mindre hun faktisk bryr seg om personen. Hun ser på yngre (og visse eldre) personer som slaver. Hun forventer at de skal komme løpende med det hun i øyeblikket vil ha. Hun dømmer etter klesstil, legning og også personers stemmer. Hun drar til folk som ser på henne (spesielt gutter hun ikke kjenner). Er hun nervøs (noe som kun skjer i nærheten av Roon og Pam Channing) biter hun negler. Hun har alltid et kjede med en stor sikkerhetsnål som annheng rundt halsen, som hun fikler med når nervøsiteten tar over.

Bekjentskap Rediger

Ashlee har ikke lett for å få venner, og hun behandler alle vennene hennes forskjellig, og det er spesielt fire stykker som står henne nærmest, som er Amelnee Freith, Olivia Quist, John McVinkel og Amoro Zero.

Uten å helt forstå det selv godtar hun han. På kort tid har hun blitt glad i han og kanskje litt mer enn hun burde. Selv om hun selv ikke forstår at han i det hele tatt orker å bruke tid på henne er hun veldig glad for at han bruker så mye tid på henne som han gjør.

Tilfeldig wiki