FANDOM

Skjermbilde_2013-09-01_kl._16.53.09.png
Avery Marcus Hampton
Biografi
Kjønn

Gutt

Født

Ukjent

Øyefarge

Lysegrå

Hårfarge

Mørkeblondt

Blodstatus

Fullblods

Nasjonalitet

Irsk

Bosted

Ukjent

Stavarm

Ukjent

Tryllestav

Ukjent

Familie
Hambuse
Skytsverge

Nei

Annet
Ble medlem Ukjent
Hus Smygard
Yrke

Student, i fremtiden drømmer han om å bli dødseter, eller han vet han kommer til å bli det.

.

Avery Marcus Hampton er en elev i smygard ved galtvort høyere skole for hekseri og trolldom. 

Som person er Hampton kjent som den mystiske personen i vennegjengen. Han kan virke hemmlighetsfull og er ikke den type person som sier alt rett frem. Han snakker ofte i gåter, når det gjelder sannheten. Avery er sleip mot overlegne griffinger og håsblåsinger.Han er altfor overbeskyttende mot vennene sine. Gjør noe mot dem og du er død. Avery ville heller aldri funnet på å virke eller være utro mot den jenta han elsker.

Familiebakgrunn og HistorieRediger

Hjemmet til Avery ligger i den nordre delen av Irland, Cork. Der han oppvokste og bor i feriene sine. Han kaller det ikke hjemme, men egentlig helvete. Han har kun sin lillesøster, Isabella. Og stesøstren Aliken McCoy som kun er kan ikke regnes med i familien.. Og hun bor heller ikke med han. Han har full frihet ved det å gjøre. Og pleier ikke å være hjemme så ofte, kun om middager og sånt. Ellers flyr han etter gompejenter med leppene sine.

Hampton-familien er en beryktet og mektig famile. Faren hans, Olivier Hampton er beryktet ved å være tilhenger av han-du- vet. Han driver også noe med mørk magi som Avery aldri finner ut av. Moren hans Alodia Hampton som er et fransk navn som betyr Ali som er fremmed og Od som betyr et annet ord for respekt og velstand er vel en tro kopi av faren.Bare i kvinnelige former og slikt.Hans lillesøster Isabella Hampton, er egentlig hun som forstår seg mest på Avery. Det han gjemmer for andre folk er helt åpent for lillesøstren.Han er veldig overbeskyttende ovenfor Isabella og gjør alt for at henne skal ha det fint. Om noen så plager henne er den personen dø.Slik er det Avery er.Ja, passe på lillesøstren er veldig, veldig viktig. Isabella er vel litt for 'myk' enn Avery. Hun er snillere mot andre noe Avery virkelig blir plaget av.Ingen som er født i familien Hampton og som har etternavnet Hampton kan spille på familiens ære? Nei, slik foregår det ikke. Men han vet at en dag vil nok Isabella bli en tro kopi av moren sin. Han har utrolig mange fettere og kusiner, men de fleste er som sagt eldre enn han og alle dem er noen onde dødsetere. Det Avery holder inni seg er at han kanskje en ”vakker” dag blir en dødseter? Det vil han ikke tenke på og ordet dødseter skremmer ikke han, men han vil ikke tenke på at hvis han ikke blir en tilhenger, vil familien snu seg fra han, men han vet innerst inne at han vil bli en dødseter.

Personlighetsegenskaper Rediger

ersonligheten til Avery kan sees på for å være nokså varierende. Han blir sett ut som den høye og frekke type gutten. Han er frekk i kjeften og bryr seg lite om hva andre sier eller gjør. Spydig, frekk, sarkastisk og slu er en av de hundre negative tingene han kan være. Han er grei ganske sjeldent, med mindre det er en jente han liker. Personligheten skremmer ikke vennene hans, de er vel vant til å være med han. De fleste blir lei av å høre de spydige og frekke ordene hans, slik at de går glipp av hvem Avery egentlig er. Avery er ingen åpen bok så lykke til med å tyde han.

Fysisk Utseende Rediger

Håret til Avery er mørkeblondt, og på merkelig vis blir det enda mer blondere i sola. Det har litt mørkt brunt hår i seg, men syntes ikke så godt at man kan se det. Han pleier ikke å tukle håret inn i en latterlig seig hårgele eller vox. Håret hans står egentlig til alle kanter. På en veldig rufsete, men søt måte. Luer og den slags ser du han aldri med, med mindre det er noe han vil gjemme. Det eneste hodeplagget han har og som han i det hele tatt bruker er den mørke blå capsen som han hadde stjålet fra en gompe gutt i Irland. Den er mørke blå med mørke intrikate mønstre. Men ellers ser du han med hånden dradd gjennom håret. Øynene til Avery er lysegrå. De kan se veldig mørke grå ut, men som sagt er de lysegrå. De er mandelformede og er egentlig ganske greie. Øynene blir rammet inn i tykke og mørkebrune øyevipper. Han blir som oftes sett på med det ertne glimtet i øynene. Når han er irritert eller ganske rasende på ting, får han det kalde glimtet i øynene, noe han og faren hans er like med. Leppene til Avery er nokså fyldige, ikke som jentene men mer gutte-fyldige. Han har lyse fargede lepper, mer sånn lyse farger. Lyse rosa, er nok den perfekte fargen hans. Siden de er fyldige har han lyktes med å bruke dem. Han bruker jo dem for det meste også. Og det er overaskende at han ikke har fått kyssesyken eller den slags, med tanke på hvor mange lepper han møter.

Tilfeldig wiki