FANDOM

12321609 10205362624408979 4686614793592923977 n
Balthazar Blake
Biografi
Kjønn

Mann

Født

30 August

Øyefarge

Isblå

Hårfarge

Svart

Blodstatus

Fullblods

Tryllestav

Tryllestav av enhjørningshår og vinrot, tolv og en halv tomme lang

Familie
  • Akami Imaka (Kone)
  • Hayley Blake (Foster datter)
Lojalitet
  • Seg selv
  • Akami Imaka
  • Rent mot urent
Hambuse

Uidentifisert

Skytsverge

Nordisk grå ulv

Titler
  • Far
  • Ektemann
  • Massemorder
  • Dødseter
  • Djevelen
Annet
Ble medlem 2004
Hus

Smygard

Yrke
  • Dødseter
  • Leiemorder
  • Bar eier
.
Balthazar Blake (30. august, Reykjavik, Island) ble plassert i Smygard av valghatten ved Galtvort høyere skole for hekseri og trolldom men fullførte aldri skolen da han ble nødt til å rømme under sitt 5år

​Tidligere livRediger

Balthazar ble født i Reykjavik den 30 August(år ukjent).

Ifra en tidlig alder visste Balthazar at foreldrene hans var magikere, og de flyttet til Galtvang da han fylte 8år. Blake kommer fra en familie med varulver og har fra tidlig alder blitt oppdratt som en ekte blod-rasist. Han har derfor alltid sett på de som er gompeføde eller halvblods som en mindreverdig del av samfunnet, og ville beskrevet dem som en pest eller sykdom som burde renses ut. Han har også blitt oppdratt til at det å myrde er helt naturlig, noe som er helt normalt i forhold til denne familien. Blake sine foreldre mistet live da Balthazar var i en alder av 14(Årsak ukjent), noe som har resultert i at han har vokst opp å tatt vare på seg selv i veldig tidlig alder.

PersonaliaRediger

Blake kan best beskrives som en alpha rovdyr som beskytter sitt revir, og jakter på det som står i veien for at han skal oppnå det han ønsker, ro og fred i den magiske verden. Han eier ingen skyldfølelse, og har heller aldri hatt en. Blake ser på det å eliminere folk som noen av det mest naturlig i verden, og mener det er helt nødvendig for å oppnå orden. Han kan fremstår som et hensynsløst ondt beis, men er igrunn ikke så ond.  Blake er registrert som dødseter, men det skal sies at han er kun en massemorder. Han har overhode ikke noen lojalitet ovenfor voldemort eller noen andre, eneste han er forholdsvis lojal for er seg selv og sitt revir. Blake kan igrunn få voldemort til å se ut som en liten søt pusekatt.

FamilieRediger

Blake sin familie er ganske så ukjent grunnet hans bakgrunn. Blake ende opp under sitt første forhold med å ta liv av sine første kone Anabelle L. Grace og hennes søster Alisha Grace, samt hans første datter som han fikk med Anabelle. Balthazar utførte dette i kald blod, da han ende opp med å bli lei av måten hun forstyrret hans renomme på, samtidig som hun begynte å oppføre seg på en underlig måte som fikk Blake til å gå i svart. I ettertid fant Balthazar ut at han var onkelen til ei ung jente her ved skolen, som han senere ble fosterfar til da foreldrene ikke klarte å ta vare på henne (Hayley Ice Blake). Balthazar har tatt seg av denne jenta som om hun var hans egen, spesielt siden faren hennes forsvant. Blake er idag lykkelig og i et sundt forhold med sin kjære Akami Imaka, noe som trolig vill være bra for hans vesle niese som bor hjemme hos ham, spesielt nå som hun kan ha både en far og en mors figur.

Tilfeldig wiki