FANDOM

BruceOrginalpic-Kopi2.jpg
'Bruce Lucas Sebastian Hunts (født 16. juni) ble plassert i smygard og er elev ved galtvort høyere skole for hekseri og trolldom. Han har da noen kallenavn, men selv vil han ikke si han liker de. Kallenavnene hans går i Sebastian, Sebby, Lucas, Bruce, Loner og Dust.. Han snakker de fleste språk, som Engelsk, Kinesisk, Tysk, Fransk, Spansk. Singel og trives med det.

Ofte sett sammen med Emma D. Wand.

Begge foreldrenes familie er magiske, så han ser på seg selv som Fullblods. I timer og utenom bruker han staven i begge hender, men bruker mest høyre. Staven er av eik og enhjørnings hår og er ca 12 tommer lang. Frykten for Hambuser gjør så han ikke er sikker på hva det er, han er ikke direkte redd for noe som skyldes grunnen til at han ikke har møtt noen ennå. Skytsvergen hans er han litt usikker på, men han tror det er en flaggermus, i ørne størrelse. Karakterene hans som vil si Uglene hans ligger på ett snitt i B+. Av fagene så har han sine fordeler og ulemper. Han er kort tenkt og om han har en duell sier han det første som dukker opp i hodet hans noe som har ofte endt opp med en god del besøk på sykestua, ikke bare for han selv, men en god del andre også. Han er best i Astronomi og Transfigurasjon. Når han er i et godt humør liker han å transfigurere ting på mennesker og andre ting rundt seg. Det verste faget hans må være Oldruner eller Clairvoyance. Han er ikke sikker på hvilket av dem som er verst.

Personlighet og egenskaper Rediger

Bruce er kjent som en som er kald og kjørlig mot alle, men om du først kjenner han vil du vite når du skal vike unna og når han er hyggelig å være med. Bruce har et stort temperament, så vet du det. Han er også en 'Loner', og blir dermed som oftest sett mest alene med en avis og en kaffe kopp i storsalen om han først skulle være der. Noe han skjeldent er, han blir mest sett i Gangene, parken eller galtvang. Han er oppe sent, og blir ofte funnet søvn løs i gangene. Han blir skjeldent tatt av Lærere med mindre han vil. Men han blir noen ganger sett av andre søvnløse elever.

Tilfeldig wiki