FANDOM

Cabhan Cathal Moran er en gompefødt trollman som er sortert i Griffing ved Galtvort høyere skole for hekseri og trolldom.

Oppvekst Rediger

April engang ble lille Cabhan Cathal Moran født inn i en irsk gompefamilie. Han er født og oppvokst opp i Mullingar Irland. Han er enebarn og trives godt med det. I sommerene brukte han og familien og reise ned til Australia for å hilse på tremenningene hans, siden den gang har Cabhan og Dilara vært nære. Han har også vokst opp til å bli svært nær moren som han den dag i dag kan fortelle alt til. I løpet av hans barndom, fant foreldrene ut at han hadde behov for en barnevakt mens de var på gompejobbene sine. Og det er her Warren kommer inn, Warren er en person som Cab kan regne med at han for sjokolade fra.

Personlighet Rediger

Som person er Cabhan en uskyldig, barnslig nysgjerrigper. Han er veldig glad i klemmer og kan klemme godt og lenge hvis han for muligheten. Cabhan er også nærmest besatt av sjokolade og spiser det i enhver tid.Når Cabhan «Cab» først blir såret, så snakker han ikke personen på lang tid. Han tar alt så bokstavelig og serriøst. Men når du først blir kjent med han, så er han verdens koseligste gutt som elsker sjokoladefrosker.Cab spør også de underligste spørsmålene, men han mener ingenting vondt, han er bare nysgjerrig.

Galtvort Rediger

Den dagen han fikk brevet om at han var kommet inn på Galtvort,Galtvort høyere skole for hekseri og trolldom var både han og familien sjokkert. Men kunne ikke la sjansen la gå. Så han ankom Galtvort og ble automatisk plassert i Griffing. Han fikk fort gode venner på skolen, noen han enda har kontakt med, andre ikke. Men en person som har betydd utrolig mye for han er Sunniva som er en person han kan stole og regne med. 

Bilde fjernet, grunnet null referanse. Les Bildebruk og referanser.

Tilfeldig wiki