FANDOM

Bilde.png
Cain Dixon

Biografi

Kjønn

Jente

Født
Øyefarge

Blå

Hårfarge

Blå

Blodstatus

Fullblods

Nasjonalitet

Britisk

Bosted

York

Stavarm

Høyre

Lojalitet
  • Salazar Smygard
  • Lord Voldemort
Tryllestav

Kirsebærtre med Føniksfjær, 12 1/2 tommer lang. Ubøyelig

Familie
  • Isabelle Desirée Dixon (Mor)
  • Henry William Dixon (Far)
  • Alison Desirée Dixon (Søster)
Hambuse

Edderkopper

Skytsverge

Tiger

Titler
  • Knakker på huslaget
  • Tidligere Topptillitselev
  • Medlem i Inkvisitorialtroppen til Uffert
Annet
Hus Smygard
Yrke

Elev

.

Cain Dixon ble plassert i Smygard. Elev ved Galtvort høyere skole for hekseri og trolldom. Hun er for tiden syvendeklasselev ved Galtvort høyere skole for hekseri og trolldom.

Familie og oppvekstRediger

Hun er født og oppvokst i England. Hun bor sammen med moren, faren og lillesøsteren på et gods i York.

Dixon er en eldgammel anerkjent fullblodsslekt som i generasjoner har vært i Smygard. Dette er en særdeles rik familie og de har innflytelse i trollmannsverdenen. Uteforstående vet ikke mte om hva som skjer bar lukkede dører, men i offentligheten virker det som en storslått famile der ungene får hva enn de trenger.

Og det er jo ikke langt fra sannheten heller.

PersonlighetRediger

Cain er Smygarding tvers igjennom. Hun er rikmannsdatter av første klasse, hun setter seg selv før andre, er manipulerende, frekk og slu. Er det noe hun vil, så sørger hun for at det skjer. Kommer Cain gående i gangen, og du ikke tilhører hennes hus, er det best du spretter ut av veien ellers kommer hun og slår deg over ende. Hun liker å ha ting skje på sin måte, og setter veldig pris på makt.
Hun har faktisk et soft-spot og, for vennene sine. Hun setter dem veldig høyt, og er veldig glad for at hun har dem. Uten dem ville livet hennes ikke ha vært fullt så spennende. Dette er selvfølgelig ikke noe hun kommer til å innrømme under noen omstendigheter i det hele tatt, til noen som helst.

Tilfeldig wiki