FANDOM

Cembla.jpg

Født den 28. september 1984 Død den 10. september 1997

Cembla ble hele tretten år gammel. Hun var en jente, som du sikkert har forstått. Og hun var interessert i både gutter og jenter, noe som skapte problemer for den sjarmerende, elskbare og hatbare jenten. Hun mente nesten aldri noen som helst noe vondt, men såret folk til de grader med ordene sine - og slagene sine. Hun var ikke lett å provosere, men om du en gang i blandt klarte dette, fikk du et slag eller to i magen, eller nesen for den saks skyld. Hun hadde kort, lysebrunt hår og mørkegrå øyner, et nokså A4-aktig ansikt, dermed helt normalt, men ikke uten urenheter. De psykiske problemene kom allerede da hun var seks - syv år, men forsvant de første årene på Galtvort, helt til slutten av andre klasse, da hun ble totalt sprø. Hun forelsket seg i en tre år eldre gutt som var sammen med en som sto henne nærest, og uten vilje, som sagt: uten vilje, ødela hun faktisk forholdet deres. Desserten var å bli banket opp av Cornelius Blackwell, Saya (Avery, gutten hun forelsket seg i sin kjæreste/eks) sin 'storebror.' Litt etter det ble hun sammen med eksen sin, Nikita Ashton. Første gang de var sammen brukte Cembla Nikita. Andre gang brukte Nikita Cembla. Og siste gangen, de rakk ikke en gang å slå opp: brukte de hverandre samtidig. Cembla prøvde nemlig å få Avery til å bli sjalu. Men sorgen og problemene i Cemblas hode var der forsatt, og hun endte opp med å såre seg selv, med tanker altså, og tok livet sitt ved å drikke gift. Enkelt og fort. Og nå sitter hun i himmelen sammen med sin kjære Christian, eks eks eks eksen hennes. Cembla er veldig komplisert og vanskelig å forklare, men når hun levde, da ødela hun livet ditt. Hun snublet, rotet og gravde i ting, i det fysiske liv også. Hun ødela f.eks forholdet ditt og skjønte ikke at hun har gjort noe galt, sa omtrent aldri unnskyld; og viss hun faktisk sa det, så hadde noen sagt til henne at hun burde si unnskyld, men hun verken skjønte eller visste hvorfor hun sa det.

Familien Født i Spania, men bodde i England. Da jenten var seks - syv år, voldtok faren hennes. Etter et år med dette, sa hun ifra til onkelen og tanten, som sto henne nært. De tok henne inn til seg, altså flyttet hun til Liverpool. Familien hennes var homofob, et problem for Cem bla, som var bifil/lesbisk. Kommer mer.. Tror jeg?

Utseende Øyenfarge|mørkegrå|Hårfarge&fasong|Brunt.Guttekort|Ansiktsform&Hudfarge|LittRundt.Engelskblek|

Tilfeldig wiki