FANDOM

Chianna er en uteksaminert fullblods heks fra Smygard etter fullført skolegang ved Galtvort Høyere skole for Hekseri og Trolldom.

Tiden på GaltvortRediger

Chianna kom til Galtvort med godt mot, som en søt og uskyldig jente. Hun ble raskt tatt under vingene til en av de eldre elevene i Smygard, og hun lærte seg raskt en spydig, slu og avvisende holdning mot andre elever - særlig de i Griffing. Hun var på alle måter blitt et ekstremt stereotypisk eksempel på en Smygarding. Hun var sammen med Roon et par år, da utførte han avansert magi på dem som permanent farvet en stripe i det lange, ravnsorte håret hennes mørk blå, og hans eget hår fikk en permanent lilla stripe. 

Over årene utviklet Chianna seg derimot til noe annet. Hun falt for en jevnaldret elev, i Griffing. For henne føltes det som verdens undergang. Hun visste at et forhold med han ville besveket alle i hennes omgangskrets, men følelsene var for mye til at hun klarte å holde seg unna. Verge Djervell snudde livet hennes på hodet. At hun stjal han fra ei annen brydde henne ikke litt engang. 

Chianna og Verge holdt sammen, ble etterhvert forlovet, og da de var ferdige på skolen giftet de seg og fikk barn sammen. 

UtseendeRediger

In the end she was many things, but above all, she was flawlessly beautiful.

Chianna hadde et magisk vakkert utseende - hun har vampyrblod i årene. Hun var blek, øynene hennes var dyp lilla, håret hennes var ravnsort med en blå stripe, hun hadde opp til flere ringer i ørene, leppene hennes var alltid fyldige og blodrøde, hun var lav, men slank og sterk.

Alt i alt vil jeg si Chianna spilte en enorm rolle for mange av oss på GS på den tiden. "Gamle" GS som de fleste kaller det. Jeg skriver denne artikkelen til ære for henne, selv om det er en sjanse for at hun aldri kommer til å se den. Hun lyste opp dagen for de fleste rundt seg, og hun hadde så mye sjarm og karisma at det var umulig å ikke like henne. Hun var også flink å ta til seg de nye elevene og lære dem raskt opp i rollespill og hvordan de kunne få mest mulig ut av GS. Jeg håper hun vet hun er savnet. 

Tilfeldig wiki