FANDOM

He s laughing by sae lou-d4l608p2.jpg
Cirque Decembre
Biografi
Kjønn

Gutt

Født

29. februar

Bosted

Ukjent

Øyefarge

ukjent

Hårfarge

ukjent

Nasjonalitet

Russisk

Stavarm

Ukjent

Blodstatus

ukjent

Tryllestav

ukjent

Familie
  • Mor 
  • Far
Lojalitet
  • Håsblås
Hambuse

ukjent

Kjennemerker

Har 409 arr på kroppen, noe han fant etter å ha telt alle arrene en dag 

Titler
  • Ble valgt til prefekt i sitt fjerde år
Annet
Ble medlem Ukjent
Hus Håsblås
Utdanning Galtvort 
Yrke

Student

.

Cirque Decembre (født 29. februar, i Russland) er en trollmanns elev fra håsblås ved Galtvort høyere skole for hekseri og trolldom.

BakgrunnRediger

Cirque ble født den 29. februar på et omreisende sirkus i russland. Foreldrene jobber som dressører og artister, og hadde ikke tenkt seg barn, men Cirque ble nå likevel født, til både glede og ergrelse. Det ble fort oppdaget at han hadde potensial til sirkusartistlivet, og ble opplært i pyroteknikk-kunst og akrobatikk. Dette er noe som har ført ham til god fysisk form, og gjort ham en smule pyroman. Han ble tatt inn på Galtvort, og det var vel ikke en overraskelse, for han har visst hele livet at han var litt spesiell.

Fysisk UtseendeRediger

Cirque ser vanlig ut. Litt olivenaktig hudtone, mørke øyne, mørkt hår. Ikke stygg, men ikke en supermodell heller. Han har hele livet vært høy, tynn og hengslete, men over sommerferien etter tredje har han vokst en del, både i høyde og muskelmasse, etter hardt arbeid på sirkuset. Han går fortsatt med den evinnelige hatten, og er ellers enkelt kledd i det han selv vil. Det betyr at han ikke har på seg uniformen med mindre han virkelig må.

EgenskaperRediger

Cirque er nok en klovn, det skal man ikke nekte for. Han ler, smiler og prater til alle han får sjansen til å introdusere seg for. Han er ikke smartere enn gjennomsnittet, og får sjeldent bedre enn A i fagene. Han kommer seg likevel helskinnet gjennom skolegangen, men det er bare så vidt. Han har jo talenter, men de er ganske unødvendige på Galtvort. Akrobatikk, sjonglering og pyroteknikk er stort sett det han kan best. Følelsesmessig er han mer eller mindre en åpen bok. Han forelsker seg hele tiden, men det er da bare ytterst overfladiske og kortvarige følelsesbluss. Han påstår selv for alle andre at han er hetero, men har i det aller siste vært veldig usikker. Det er noe han holder tett om til alle.

Tilfeldig wiki