FANDOM

Cooo
Cornelius M. Blackwell
Biografi
Kjønn
  • Mann
Født
  • England
Øyefarge
  • Mørkebrune
Hårfarge
  • Kullsvart
Blodstatus
  • Fullblods
Tryllestav

ukjent

Familie
  • ukjent (Mor)
  • ukjent (Far)
Lojalitet
  • Seg selv og sine venner
Hambuse
  • For det er lurt og si
Skytsverge
  • Skorpion
Titler
  • Mobber
  • Beskytter
Annet
Ble medlem Sett inn tekst her
Hus
  • Smygard
Utdanning
  • Galtvort skole
Yrke
  • Elev
  • Plage andre
.

Cornelius Mateus Blackwell er ferdig på Galtvort.Han er 20 år og bor i London. Han er fullblods og fulgte sjeldent med på skolen. Eneste faget han likte og fulgte med på er eliksirer. Han lager også en del eliksirer på fritiden sin. 

Historie

Cornelius ble forlatt ved et barnehjem da han bare var en baby. Fra ung alder fant folk ut at han hadde ADHD og dysleksi. Man fikk ingen medisiner til en gutt så ung fordi folk var redde for at det kunne utløse andre sykdommer eller skade han mer. I en alder av 4 år så traff han Alexander Montres som var 5 år. Guttene ble venner med en gang og det tok ikke lang tid før Alex var den broren Cornelius aldri hadde.  De fant alltid på pøbelstreker og de elsket og plage andre folk. Veldig tidlig ble de kalt for mobbere der de bodde. Skader hadde de, men de brydde seg aldri om dem. Gjorde sprell med gispset ben eller arm. Da Cornelius var 7 skulle han hente Alex, men han fant Alex hengende fra taket i et tau, en kniv på gulvet med blod rundt. Fra den dagen har Co alltid skyldt på seg selv for at Alex tok selvmord. Han tenker alltid på løsninger som han kunne reddet sin "bror" med. Han prøvde og følge i Alex sine fotspor da han var 9 år, men han ble stoppet. 

Som tidligere nevnt har Cornelius ADHD. Dette gjorde så han ble vansklig og holde ut med og han ble ofte sendt vekk av forsterforeldre fordi de ville ikke ha han der. Han begynte med kaffe da han var 9 år pg det roer han ned. Han fikk sinneproblemer, verre oppførsel og ble ofte voldlig etter det med Alex.  Det er noe som sitter i han enda. Man ser ikke Co uten en kaffekopp mye. Han bokser for og få ut sinnet sitt. Han rømte ofte fra barnehjemmene og kunne bli borte lenge. Da folk fant han så pleide han og rømme på ny.  Da han var 11 kom brevet hans og det tok ikke lang tid før han dro.  Valg hatten satte han i Smygard og han trives der veldig godt!  Nesten ingen utenom de han har fortalt det til vet om Alex, ADHD og dysleksi. Han skammer seg over dette så derfor viser han det ikke og han snakker ikke om det.

Personlighet

Personligheten til Cornelius er veldig påvirket over Alex. Han pleide å smile og le nesten hele tiden, men etter Alex ble han kald, mørk og dyster. Han ser ikke noen framtid, men bare fortid og nåtid. Han gjør det han vil når han vil. En kald drittsekk er ofte det han beskrive med, men det er fordi han ikke lar folk komme inn på han. Han er veldig tankeful og spiller veldig mye på gitaren, Esmeralda. Det er en kald person man møter. Ingen verdie mennesker og ingen er hvertfall verdige hans tid.  En ganske hissig fyr møter man også, selv når man blir kjent med han er han hissig.

Når man først kommer inn på han så er han overbeskyttende og vil ikke se noen av sine kjære bli skadet. Han kan ofte komme med "prekner" ifølge Ciel Wilstone som har mye meninger i seg, men man må ofte tenke over det han sier først. Han kan le og smile og tulle. Men det er sjeldent. De som kjenner han vet hvordan han er og de bryr seg ikke mye om det. Og ikke kom her og tro du kan bli kjent med han fordi du kjenner en av hans kjære! Glem det, du er enda uverdig. Han forteller ikke om Alex. Det er få som vet om det, men de stoler han på. Det merkes at han skjuler noe for de han bryr seg om. 

FamilieRediger

"Jeg skal ikke ha en påtvingt familie. Jeg velger den selv!" Han velger familie etter de han blir kjent med og de han blir mest knyttet til. Han har nå 3 "søstere" Adeline, Saya og Ivy. Han vil ikke ha mer familie og han vil så absolutt ikke lete etter dem. Han har da funnet en biologisk bror og to kusiner. Johan Skalde, Isabell Frost og Ella Barella. Han ser dem heller som venner fordi han liker ikke tanken på en påtvunget familie.

SkoleRediger

Skole ja. Som tidligere nevnt så følger han ikke med. Han sover som regel i timene. Men i eliksirer er han helt med fordi  det driver han med på fritiden sin. Det er morsomt og teste på andre. Karakterer messig ligger han på T og D, men i eliksirerer en S.  Det er vell skole og Co... 

UtseendeRediger

Han har en del arr på kroppen etter slosskamper og en del kutt. Ikke selvskading.Han går alltid i svarte klær. Buskene hans er det mange lommer på og de er fylt med eliksirer og kaffe. Hettegenser med hetta over hodet er en vane for han. Det kullsvarte håret er gjemt utenom pannluggen som ligger over venstre øyet. Diverste ting med Co er at han har kjettinger på buksa. De klingrer for vært skritt han tar. Han har også 4 percinger i tunga, snart en i kinnet og skal ta tatovering på hele armen. (en slange som kryper seg rundt armen fra skuldern til håndflata og når man åpner hånda så ser det ut som slagen angriper). Han er 1.96 høy og det er slik Co ser ut. Svarte, tunge militær støvler han på.

Tilfeldig wiki