FANDOM

164px-Darya
Darya Rachel
Biografi
Kjønn

Mann

Født

24. Mars 1980

Øyefarge

Blå

Hårfarge

Jordbærblond

Blodstatus

Halvblods

Tryllestav

Or, 11", enhjørning, fleksibel

Familie
Lojalitet
  • Familien
  • Galtvort
  • St. Mungos
Hambuse

Å miste alle som står ham nær

Skytsverge

Kengeru

Titler
  • Vanlig elev
Annet
Ble medlem 2011
Hus Griffing
Yrke

Heler på St. Mungos

.

Darya Rachel (født 24. mars) er en halvlods trollmann fra griffing ved galtvort høyere skole for hekseri og trolldom. Darya vokste opp i Bangor i Gwynedd i Wales sammen med tre av fire sine søsken. Morgan, Daryas eldste bror hadde allerede flyttet ut for å jobbe innenfor magisk medisin i Afrika. Den neste broren flyttet til Russland, også for å jobbe med medisin da Darya var 11 år.

BakgrunnRediger

Darya er først og fremstet menneske det er vanskelig å misslike. Han er mann av typen metalhead. Riktig nok foretrekker han trash metal, og yndlingsbandet hans er, det relativt nye, gompebandet Skyclad. Denne gutten har vokst opp i et hjem hvor familien har hatt representanter fra alle hus, derfor betyr hus veldig lite for ham. Blodstatus er heller ikke noe han bryr seg om. Ei heller forskjellen på magiske og ikke-magiske mennesker. Faren stendte alle Rachel-søsknene på gompeskole, så de skulle lære noe før de begynte på Galtvort.

Utdanning og interesse Rediger

Begge foreldrene og hans tre eldre brødre har alle utdannet seg innenfor medisin, noe han også er instilt på å gjøre. På fritiden spiller han også en del trommer, men ettersom han ikke har trommesettet sitt her, lengre, går det mest i lufttrommer eller hamring på en øvingstromme, som ikke bråker. Darya er nok så flink på skolen, mye skyldes de utallige mengdene med notater han har i bøkene sine, ettersom de bøkene det har vært mulig å fortsette å bruke har gått i arv mellom brødrene.

Darya er vanskelig å terge på seg, men skal du først terge ham på deg gjør du lurt i å fornerme vennene eller familen hans.

Tilfeldig wiki