FANDOM

178px-Keeeiraaa.jpg
Dee Aloysius
Biografi
Kjønn

Jente

Født

28. oktober

Øyefarge

Ukjent

Hårfarge

Ukjent

Blodstatus

Fullblods

Tryllestav

Ukjent

Familie
  • Mor
Lojalitet
  • Ukjent
Hambuse

Ukjent

Skytsverge

Ukjent

Titler
  • Prefekt
Annet
Ble medlem Ukjent
Hus Smygard
Utdanning Galtvort høyere skole for hekser og trolldom
Yrke

Ukjent

.

Dee Valeriya Aloysius (28. oktober) ble plassert i Smygard av valghatten. 7.klasse ved Galtvort hvor hun er en fullblods heks, født i Moskva, Russland, men snakker både engelsk og russisk. Heterofil og singel.

Dee er ellers ei jente man ikke kødder med. Hun vet godt hva hun er i stand til, og hun er ikke redd for å vise det. Hun kan være sta, og mener for det meste at hun har rett, i hvert fall til det motsatte er bevist. Hun har vanskeligheter med å tro på det som ikke høres realistisk ut i hennes øyne, til tross for at hun faktisk er en heks. Ordene som unnlipper leppene hennes er ikke alltid like vennlige, og hun er ikke redd for å finne på kallenavn til de personene hun ikke liker. Hun er ikke redd for å slå, hvis situasjonen tillater det, og hvis hun vil kan hun slå temmelig hardt. Selv om hun elsker å ha det gøy, både med og uten venner, synes hun det er godt å være litt for seg selv en gang iblant. Da kan det være at hun leser en bok eller bare slapper av på gresset eller oppe på sovesalen. På en eller annen måte havner hun alltid i en eller annen form for trøbbel. Arrester er noe hun ikke klarer å unngå, og hun skaffer ofte huset sitt minuspoeng. Hun har alltid lurt på hvorfor det alltid er hun som får problemer, men det er ingen som har gitt henne svaret enda. Hun kan være snill og grei, hvis hun vil og er i humør til det, og kan være både omtenksom og gavmild. Venner betyr mye for henne, det samme gjør familien hennes.

Annet Rediger

Hun bor sammen med ravnkloingen Lawrence Hawkeye i en leilighet isentrum av London.

Faren er ettersøkt av dødsetere.