FANDOM

INNLEDNING, ISH? Rediger

Dominik Mlynarz er en polsk gutt som ble født den 6. januar 19** i Gdansk i Polen. Familien består av han, moren, faren og halvsøsteren sin. Milli Fletcher er en veldig god venn av han som han også ser på som en søster.

PERSONLIGHET Rediger

Dominik er en ganske sta gutt som gjør alt for å få det han vil. Han er lojal mot sine venner, men om du havner på hans dårlige side så gjør han alt for å gjøre livet ditt et rent helvete. Han blir fort sint/irritert, og er ikke redd for å stå opp for seg selv eller snakke tilbake til folk som sier noe spydig.

Gutten er frekk, sarkastisk og har sluttet å bry seg om hva han gjør/sier, noe som fører til at han gjør veldig mye dumt. Humørsvingninger, sinneproblemer og den bipolare lidelsen preger han hele tiden, noe som fører til at han egentlig er ganske voldelig, og som får folk til å ikke stole på han. Han er sterkt preget av søvnproblemer, noe man kan se på de permanente mørke lilla ringene under øynene hans. Dominik liker også å irritere folk for ingen grunn i det hele tatt. Meget manipulerende begynner han også å bli.

SOME OTHER STUFF Rediger

På toppen av det så har han alltid slitt med seg selv og om hvem han er. Gutten har egentlig aldri vært typisk feminin eller maskulin, bare noe midt imellom, noe man ser på hvordan han kler seg. Innimellom sminker han seg også, siden han syntes det er gøy, og fordi han er ganske komfortabel med det. Dom liker også å skifte hårfarge ofte, siden han blir fort lei av å bare ha en hårfarge hele tiden. Klesstilen er ganske variert, men han kler seg veldig ofte i ‘punk’ og 'basic' klær. Han har også alltid følt seg tiltrukket til både gutter og jenter, men gidder ikke kategorisere seg selv. For han er kjærlighet bare kjærlighet.

Den stakkars gutten lever også i konstant frykt for å bli forlatt, siden det har skjedd altfor mange ganger. Han er også veldig klønete, men også kunstnerisk. Tegneboka drar han med seg overalt så han kan tegne hver gang han er inspirert. Det er nesten umulig å se han uten tegneboka i en hånd og fjærpenn/blyant i den andre. Overdrevent glad i kaffe er han også.

ÅRENE PÅ GALTVORT Rediger

Årene på Galtvort har gått helt ok, og han har fått en del venner. Gutten ble med Lyriel og Ask i Uganskvadronen, og er allerede i sitt andre forhold, denne gangen med Edvard Willow. Han har vært kjent med Liam Donovan en stund, og de har et veldig rart vennskap. De beskytter og står opp for hverandre bak ryggen til hverandre, men de krangler stadig da de er sammen. Slåsskamper havner de også ofte i sammen. Hm… Frenemies kanskje?

Han har fått et litt bedre forhold med Sam dette året, og han har fått en ny bestevenn; Ravn Whispby. De elsker å finne på faenskap sammen, og rampestreker er noe de gjør nesten hele tiden sammen.

(har søkt om at dominik kan være enten lamia eller animagus, om jeg får svar så kommer mer)

Tilfeldig wiki