FANDOM

15dliv.png
Elizabeth Quinn Reinhart
Biografi
Kjønn

Kvinne

Født

31. oktober

Øyefarge

Grønn

Hårfarge

Blond

Blodstatus

Fullblods

Nasjonalitet

Engelsk

Bosted

London, men oppvokst i Salisbury.

Stavarm

Ukjent

Tryllestav

Ukjent

Familie
Lojalitet
  • Ukjent
Hambuse

Dødseter

Skytsverge

Hjort

Favorittfag

Ukjent

Titler
  • Tidligere prefekt
  • Adminstrator
Annet
Ble medlem Ukjent
Hus Smygard
Yrke

Student, servitør på en bar

.

Elizabeth Quinn Reinhard (født 31. oktober), også kalt Eliza eller Liz er en fullblods heks, plassert i Smygard ved Galtvort høyere skole for hekseri og trolldom.

BiografiRediger

Elizabeth ble født 31. otkboer i Salibury, England. Hun vokste opp i et tre etasjers hus sammen med sin mor, Mary Reinhart, sin far, Gregory Reinhart og storebror, Jonathan Reinhart. Hele familien er fullblods. Både Eliza og Jonathan fikk alt de pekte på som ung, selv om de måtte følge mange regler. Til tross for at hun hadde en fin barndom, hadde Eliza aldri et godt forhold til foreldrene sine. Hun fikk dermed et fint søskenforhold med sin bror. Broren flyttet ut bare noen år etter at hun begynte på Galtvort, og det var da de mistet kontakten litt ettr litt, inntill hun selv flyttet til London i slutten av sitt sjette år på Galtvort. Eliza tok opp kontakten med sin bror. De møttes støtt og stadig på en kafé i nærheten. Når Eliza flyttet, så ville ikke foreldrene forsørge henne noe mer. De mente hun måtte lære å ta vare på seg selv. Det er derfor hun nå jobber som servitør på en bar i London by. Leiligheten er ikke stor, men hun klarer seg greit.

ReferanserRediger

Tilfeldig wiki