FANDOM

image.jpg
Elizabeth O'Carroll
Biografi
Kjønn

Kvinne

Født

20. august

Nasjonalitet

Irsk

Blodstatus

Fullblods

Familie
Hus på Galtvort

Griffing

.

Elizabeth O'Carroll (født 20. august) var en fullblods heks. Sammen med Aleksandr Berinhard Vandi fikk hun seks barn; William, CharlesDarien TheodoreMarkinaAinareiel og Namie Alice O'Carroll Vandi. Hun gikk på Galtvort, og ble plassert i Griffing. Hun jobbet som barnebokforfatter. Hun ble 36 år gammel. Hun hadde rødt hår med krøller og grønne øyne. Hun var en veldig god person, men hun var også veldig innesluttet og forsiktig, og turte sjeldent si ifra om ting hun syntes var galt. 

Familiebakgrunn Rediger

Elizabeth var irsk og bodde i Irland fram til hun møtte Aleksandr, som var på en forretningsreise. O'Carroll-familien er til dels fullblods, men de bryr seg veldig lite om blod. Foreldrene hennes bor i Italia, og hun fødte tvillingsøstrene Markina og Ainareiel under en familieferie der. Hun hadde seks barn. Alle barna ble sendt til Galtvort etter Elizabeths ønske, som selv har vært elev ved Galtvort. Hun flyttet til Russland med Aleksandr for å stifte familie, og bodde der fram til sin død. 

Elizabeth døde brått i en barsel når det siste medlemmet i søskenflokket kom, Namie. Sønnen hennes, William, ble utvist fra Galtvort året Elizabeth døde, og forsvant mer eller mindre fra jordens overflate av klassifiserte grunner. Når faren til barna også døde var William i ferd med å melde seg til den mørke siden, før han løp med halen mellom beina hjem etter å ha fått vett banket inn i hodet.

Tilfeldig wiki