FANDOM

180px-AnimeGirl4.jpg
Ella Barella
Biografi
Kjønn

Jente

Født

8. januar 

Øyefarge

ukjent

Hårfarge

ukjent

Blodstatus

ukjent

Tryllestav

ukjent

Familie
  • Ukjent (Far)
  • Ukjent (Mor)
Lojalitet
  • Ukjent
Hambuse

ukjent

Skytsverge

ukjent

Titler
  • ukjent
Annet
Ble medlem Sett inn tekst her
Hus HÅsblås
Utdanning Galtvort
Yrke

Elev

.

Ella Smis Barella, ofte kalt El-bell (født 8. januar) ble plassert i håsblås av valghatten og er en elev ved galtvort høyere skole for hekseri og trolldom. Hun er heterofil, forelsket og statusen hennes er forhåndhvis ukjent. Bror med Lunan Dante. Isabell frost og Johan Skalde er Ellas kusine og fetter.

Personlighet og egenskaper Rediger

F0df3b41.jpg
Ella er kjent som en snill jente som du alltid har det morsomt med. Til folk som er slemme mot henne er hun slem mot tilbake. Ellers kul, livlig og kosete. En som ofte klemmer alle som klemmer henne og gir alle sine venner en klem om de trenger det eller ikke. Hun er følsom, morsom, liler fargen rød, regnes som ganske flørtete. Noen ganger er hun kjent for å bli litt rar og da bør du holde et ekstra blikk på Ella da hun holder på med å få et smygardanfall. Hun er veldig følsom så hun begyner å gråte lett, forbanna lett og veldig glad ganske fort.

Ella liker Fønikser, Hunder og Katter.

Utseende Rediger

Når Ella er på skolen pleier hun oftest å ha på seg vanelig skoleuniform, men vanelig så har hun på seg en hvit T-skjorte og jeans, men om hun skal så fest så varierer det en gang så har hun kimono og en annen gang så har hun på seg kjole. Hun farger håret ofte, hår ned til rumpa.

Kjærlighet og vennskap Rediger

Ella har mange venner og bekjente på Galtvort, men hennes beste venn er Asa Straif.

Annet Rediger

Ella kan se dystraler, hennes hambuse er zombier og skytsvergen hennes er drage. Hun er høyrehendt og har lært seg irsk av Lunan Dante.

Tilfeldig wiki