FANDOM

EmilyChloeWells
Emily Chloe Wells
Biografi
Kjønn

Dame

Født

20. november 1979

Bosted

London

Øyefarge

Grønne

Hårfarge

Rødt

Nasjonalitet

Britisk

Stavarm

Høyre

Blodstatus

Halvblods

Tryllestav

Ukjent

Familie
  • Jacob Wells (Far)
  • Jane Wells (Mor)
  • Smule (Kjæledyr)
Lojalitet
  • Humlesnurr
  • Galtvort
  • Håsblås
Hambuse

Edderkopp

Skytsverge

Kan ikke

Favorittfag

Formler og Urtologi

Titler
  • Elev
Annet
Ble medlem 2010 (med annen karakter. 2013 med denne.)
Hus Håsblås
Utdanning Galtvort
Yrke

Ikke enda.

.

Emily Chloe Wells (født 20. November 1979 i Corwall) ble i 1990 plassert i Håsblås, noe henne er veldig glad for. Hun går nå i syvende klasse.

Galtvort

Emily ble født den 20. November 1979. Hun ble døpt Emily Chloe Wells. Da henne var elleve år fikk hun et brev om at han var invitert til å begynne på Galtvort høyere skole for hekseri og trolldom, noe hun selvfølgelig takket ja til. Da ble hun fulgt til Diagonalallmenningen av foreldrene, i Diagonalallmenningen kjøpte hun skolemateriell. Etter det ble henne fulgt til Kings Cross stasjon og der kom hun seg inn på perrong 9 og 3/4, sa farvel til foreldrene og tok deretter Galtvortekspressen til Galtvort. Siden dette var hennes første år så møtte hun Gygrid og sammen med de andre i 1979-kullet og tok båter over innsjøen og til Båthuset. Gygrid geleidet dem opp de lange trappene og i inngangshallen ble de møtt av McSnurp som førte dem inn i et lite venterom, så gikk henne inn i Storsalen for å sjekke om alt var klart, og da det var det kom henne inn på venterommet igjen og geleidet dem inn i Storsalen. Da Emily ble ropt opp gikk hun nervøst opp for å få på seg hatten, hun ble valgt til Håsblås.

Utseende

Emily har rødt, krøllete hår som rekker henne til midten av brystet, det pleier å henge løst, men noen ganger så fletter henne det. Emily har blek hudfarge, og ganske mange fregner i ansiktet. Hun har ikke egentlig veldig uren hud, men har noen få kviser her og der. Emily har mørkerosa lepper, grønne øyne og en passe stor nese. Emily går som regel med Håsblås-uniformen sin, som det pleier å være masse tørket jord på. Hun er 172 cm lang, og veier 47 kilo.

Personlighet

Emily er som person ganske utadvent og er ikke redd for å si hva henne mener. Hun er ganske snill, hyggelig, arbeidsom, følsom og omtenksom. Hun er veldig lojal mot sine venner og hjelper dem med hva enn de trenger hjelp med. Et smil er noe man ofte ser på Emily, henne elsker å smile og være glad. Å være trist, sur eller sint er noe Emily ikke liker å være så det er henne sjeldent. Å se venner triste eller sure, liker hun ikke så henne prøver da å muntre dem opp så godt hun kan.

Tilfeldig wiki