FANDOM

180px-20j4axv.jpg.png
Emily Morrow
Biografi
Kjønn

Jente

Født

Ukjent

Øyefarge

Brun

Hårfarge

Rødbrunt

Blodstatus

Ukjent

Tryllestav

Ukjent

Familie
  • Sett inn tekst her (mor)
  • Sett inn tekst her (far)
Lojalitet
  • Sett inn tekst her
Hambuse

Edderkopp

Skytsverge

Ukjent

Titler
  • Medlem av H.I.K.K.
Annet
Ble medlem Sett inn tekst her
Hus Griffing
Yrke

Student

.

Emily Morow er en elev ved galtvort høyere skole for hekseri og trolldom. Hun ble plassert i griffing og er ellers kjent som en som bruker mye jakker til hverdags. Det går ikke en dag uten at hun bruker sine googles, eller "pilot-briller", som det å kan kalles. Hun kommer til å skule stygt hvis du sier at du ikke liker de. 

Personlighet og egenskaper Rediger

Chibi Ringo by ailiekong.png
Emily er en person som ofte kjeder seg. Hun syns livet er kjedelig og alle konsentrer seg for lite om å ha det gøy. Defor har hun satt sine mål av å komme i så mye trøbbel som mulig. Selv om hun har en litt rebelsk side, så kan hun være veldig mild og sukkersøt, men det er bare hvis hun er veldig rolig og glad. Noe som skjeldent skjer. Hun syns de fleste smygaringer er igler som setter seg fast på Professor Slur, og prøver å smiske litt for mye at det blir overdrevent.

Barndommen Rediger

Emily Morrow har vært merkelig og rar fra dag en. Siden hun ble født har hun plaget vettet av alle rundt henne, med å få frosker til å angripe alle gjester og venner som var på besøk, men hun var jo helt uskyldig. Emily bare kjedet seg og syntes det var gøy å skremme folk vekk, og ar alle ble helt paniske pågrunn av froskene. Da hun var 5 år brente ned huset hennes, og foreldrene hennes omkom i ulykken. Etter det har hun bodd hos sine besteforeldre.

Tiden på Galtvort Rediger

HAPPY2010 NON ANIMATED by ailiekong.jpg
Da hun fikk brevet fra Galtvort ble egentlig ingen overasket. Men de feiret for det og gikk straks til diagonall meningen for å kjøpe utstyr.

Hun fant også etterhvert ut at nabo jenta, Saki Hanajima, også hadde fått det brevet. Det forklarte mye fra Emily sin side på hvorfor hun og hennes familie var så rare. Hun ble overlykkelig da hun kom til Griffing, men igjen ble hun ikke overasket. Da Emily gikk i 4 klasse omkom bestefaren hennes. Så hun endte opp med å bo hos Hanajima familien. Noe som ikke plaget henne, for hun hadde kommet godt overens med Saki. Emily har lyst til å bli noe når hun blir stor. Kanskje noe i magidepartemanget?

Tilfeldig wiki