FANDOM

[IMG]http://www.harrystylesfanfiction.com/data/images/preview/story-character/b4/b1c96d4b-crop-120x160.jpg [/IMG]
Biografi
Kjønn

Jente

Født

13.. september

Øyefarge

Blå(grå linser)

Hårfarge

blonde

Blodstatus

fullbloods

Tryllestav

Piltre, føniksfjær og trollhår, ellve tommer lang

Lojalitet
  • Galtvort
  • bestefaren hennes
Hambuse

månen

Skytsverge

kanin

Titler
  • Ingen anda.
Annet
Ble medlem ha 'kke peiling !!!
Hus smygard 
Utdanning  alt for ung
Yrke

Skal bli dyelege

Emma carlotte peyton  som også blir kalt Em eller Emmy er en av få snille  smygardingene ved Galtvordskole for hekseri og trolldom

TIDEN FØR GALTVORD

Emma ble født den trettende i niende er den ene ekte barnet av Sara mari payne og Atticus peyton . Moren hennes forlot henne og faren da Emma var bare en dag gammel og faren visste at barne kom til å dø uten en mor så han lot henne på trappene i et barnehjem i Mullingar , Irland. Faren til Emma ville ikke at barnet skal vokse opp i magiverden så han lot henne vokse opp i Gompe verden . Da  Emma ble 6 år og hadde begynt på skole i gompeverden så ble hun endelgi adoptert, for henne var det vansklig å forlate Danny og Miria men barn i barnhjemmet hadde ingen valg. Etter hvert fikk hun vite at den som adopterte henne var virkelig faren henne. I barnehjemmet fikk hun navnet  Noreen  men faren ville at hun skulle få et navn som moren hennes ønsket så hun ble kalt Emma carlotte. I de tre neste årene hadde hun det utrolig gøy med faren sin helt til han ble forelsket i kvinne ved navnet Eveliin jean vikanes , hun hadde giftet seg to ganger før og hadde med seg to barn . Leyla Amalie Mullally og Leonard Alexander vikanes ble hennes  nye ste-søsken. Da hun var 10 år så giftet Atticus og Eveliin seg.      Leyla og Emma ble brudpiker og det var en av de siste keldene hun så faren sin le . En uke etter bryllelupet snakket faren med henne som en voksen jente og ba henne ta vare på søstren og broren hennes om noen skulle sje med han. Dagen etter da de tre barna ikke var hjemme  og drev med hvert sitt aktivitet var den siste morgen da hele familien var samlet , etter Aktiitetene så ventet barna på foreldrene dere men de kom ikke så de tok veien selv hjem og var der om en og halv time bare for  se blodige likene til Eveliin og Atticus på kjøkkenet. Emma løp til rommet som hun delte med Leyla og gråt der i mange time etter det så kom Leon inn og sa hvor lei han ar for at hun hadde mistet sin siste medlem av familien. Den dagen var rett og slett den verste dagen i hele henne liv ,  politiet var der og snakket med barna i fem timer etter det så spurte han om de hadde noen å bo med ellers skulle de bli sendet til samme barnehjem der Emma hadde bodd seks år av livet sitt , derfor løy hun om at bestefaren hennes var på vei til dem og politiet dro. Hun visste ikke engang om at familien var magikere etter et år så kom brevene fra galtvord de to andre skjønte fort hva det var men Emma leste gjennom brevet og adresse flere ganger Leon og leyla prøvde å overbevise henne om sannheten om familien hennes og endelig dro til Galtvord.

Tilfeldig wiki