FANDOM

== Piken Av De Dødes Hytte ==

Hun er ferdig med Galtvort og har fått en datter. Eponine har også funnet ut av at hun er fra en rik og velstående familie, men hun har aldri tilgitt familien sin.

Utennavn-1-11.jpg

Hun ble født den 27.09. En stormfull natt. Ingen viste at denne natten ville en heks bli født. Foreldrene hennes, Orleanos familien, en rik og velstående familie hadde allerede nok barn så de kvittet seg med henne. De ga henne til en gompe familie. Gompene var av den strengeste sort. De trodde at hekser var en forbannelse så de lot henne bli igjen i huset. De ga henne ikke en gang navn. De forlot byen og dro til Amerika og sverget på at de skulle glemme. Foreldrene var strenge på alt. Hekser var ulykke og skulle bli brent på bål, men selv ikke de hadde hjerte til å brenne en så liten skapning. En gammel dame fant den lille jenta i huset. Der hun lå og skrek. Hun gråt etter moren sin. Den gamle tok babyen med seg til seg selv. Hun hadde også en sønn ved navn Adrian. Den lille jenta, da hun vokste opp ble en god venn for broren sin. Men så kom dagen da alt skulle endre seg. Krigen brøt løs og den gamle løp bort med sin sønn. Jenta ble kalt Eponine i landsbyen deres. De ble bombet. Da den gamle og Adrian løp sin vei sto hun der uten sko i bare filler og så etter dem mens det brakte løs rundt dem. Adrian ropte navnet hennes men hun gikk inn i huset lokket døren og la seg i sengen. Det eneste hun husker var at det hørtes et voldsomt brak og alt ble mørkt. Hun våknet fra en koma etter 1 uke på sykehuset. De fortalte at hun hadde store skader rundt midjen. De spurte henne om ting som gikk ikke inn i hodet hennes. Hun forstod ingenting plutselig hylte hun navnet "Adrian". Hun ble liggende i sykehuset og plutselig lå hun med lukkede øynene. Farger svirret foran øynene hennes. Hun kjente ingenting og klarte ikke å åpne øynene sine. Plutselig ble alt så lett. Hun åpnet øynene og så på legene. De sa "hjerte stoppet. Vi måtte vekke det opp". Legene så på henne. Eponine så på dem med et skremt blikk mens hun tenkte "Jeg var dø". Eponine rømte da hun fikk sjansen. Hun ville finne Adrian. Hun fryktet det verste. Hun kom seg tilbake til landsbyen. Den var helt øde. Ikke en sjel. Hun hørte noen som pustet tungt. Det var Adrian. Eponine løp bort til ham. Tårene trillet. "Jeg skulle hente deg..." sa Adrian. Han blødde fra overalt. Eponine la seg ved ham og sovnet. En ugle kom flygende og forsvant. Så kom også Gygrid. Gygrid la Eponine i armkroken sin og uten å se på Adrian dro han. Adrian var alt død så han så ingenting. Gygrid tok Eponine bort til den gamle konen. Hun var der og gråt. Hun var så glad når Eponine kom. Hun klemte henne og gråt og ba. Da Eponine var 10 år. Var den gamle konen død. Epo holdt seg i livet på brød. Den gamle døde da hun var 7 år. Hun var helt alene. Før brevet kom huska hun alt som hadde skjedd hvordan foreldrene hadde etterlatt henne. Alt. Fra den dag ble hun kald. Ja hun var ganske svak men disse nye minnene ga henne krefter. Hun huska alt sammen. Da hun ble 11 kom Gygrid etter henne. Hun var så svak men ikke så svak at hun kunne dø. Hun hadde mat, brød bær og vann. Gygrid tok henne med til Galtvort.

Images (12).jpg

Da hun var 7, da den gamle konen døde gikk hun ut for å finne seg et hjem. Hun fant en forlatt landsby. Vinden kastet de siste papir bitene rundt henne. Hun gikk og gikk og plutselig kom hånda hennes nær noe. Noe hardt. Hun kom plutselig på en hard kniv og dro den opp. I det samme åpnet en luke seg. Hun krøp ned i den og i neste sekund var hun inne i en liten hytte. Kniven hadde hun i hånda si. Hun så seg rundt og hun kunne åpne vær eneste dør. Den hytten har gjort så mye galt mot henne. Men hun klarer ikke å stoppe å gå dit. Noen dager er dette stedet en hule, noen ganger et mørkets slott. Hun har lokket gutter og jenter og gamle som har kommet inn i huset og aldri kommet ut igjen. Derfor kalles huset "Dødens hytte". Hytten blir usynlig hvis ikke Eponine vil at den skal være synlig. Noen steder må hun merke med blod for å komme inn. Kniven bærer hun alltid med seg. Får å få opp hytten må hun skytekniven på en spesiell stein da åpnes hytta foran henne. Eller en hule, hun pleier å få hulen nå for tiden. Vær kveld går hun ikke til oppholdsrommet men sniker seg ut og går til fots til hulen sin.

Where trees are dying by mala lesbia-d5cz1c6.jpg

Personligheten Til Eponine

Ingen vet hva Epo egentlig er . Hun er en mystisk, ond og sky jente. Når man sier mystisk så mener man det. Og når man sier ond, så mener man det, hun har flere ganger drept folk og dette utelukker ikke det hun gjorde mot foreldrene sine. Hat, rettet mot seg selv og ting hun har gjort. Men mamma og pappa, de fortjente det de. Ingen har klart å forstå henne egentlig. Hun er ikke så sky at hun ikke kan gå bort til en og begynne å snakke. Hvis du ser henne på sitt tøffeste er du heldig. En av disse personene er Cornelius Blackwell som slengte henne i veggen og ikke så noen tegn til frykt. Og kjære William White som alltid er der for henne. Epo begynner vell dagen med en tur ute. Så derfor kan du flere ganger gå ut og se en ung pike ligge eller sitte i parken. Hun er kald og redd og kanskje litt ond også men det man legger mest merke til hos henne er at hun ikke har noen venner. Hun er også en ganske alene jente. Hun pleier å være mye for seg selv. I en krok eller ved vinduet. Stirrende ut i luften uten å se noe spesielt.Hun er kald. Ganske kald og derfor liker hun å være på kjølige steder. Men hun liker varme også. Men selvfølgelig er hun ikke sånn mot sine nærmeste. Da er hun nesten varm, søt og vakker. Selvom det ikke er mange som står henne nær er det noen få som Adrian. Han holder seg fortsatt i hjerte hennes. Hun snakker aldri om familien sin og liker ikke å fortelle noen heller. Hun holder det lukket fra andre. Bare de hun bryr seg om får vite om hva som har skjedd med henne...

The Ghost bride by ValentinaKallias.jpg

Utseende

Vakre vakre Epo! Utseende er noe ganske spesielt. Alle de vonde årene har ikke rammet det nydelige ansiktet det mørke brune håret og de grønne øynene. Hun er ganske pen ung lady. De som ser henne for første gang kan tro at hun kommer fra en velstående magiker familie. Men sånn er det jo ikke. Eller, det er jo ikke noe hun vet om. Den stakkars jenta tror jo at hun er gompefødt- Hun er pen spesielt når øynene er triste og har tårer i seg. Tårene hennes er som krystaller de blir frosne etter å nærme seg huden hennes. . Ansiktet hennes er pent litt rundartig men dette kommer ikke av at hun er rund som en ballong, det er hun ikke. Hun har mange arr på kroppen Nesten over alt. Ingen vet hennes ekte utseende egentlig. For å si det sånn. Epo er en ung vakker mørkets engel.

Kjærligheten

Den velger sine egne veier. Epo har egentlig ikke vært i noe forhold. Det er også pga hennes unge alder og vanskelighetene for henne å bli ordentlig venn med noen. Hun bryr seg så vidt om noen kysser henne. Hvis ikke dette er noen hun virkelig bryr seg om. I hele sitt liv har hun klandra andre for hennes kulde men når hun ble 12 fikk hun denne følelsen av "kjærlighet". Hele hjerte hennes var blitt fulgt av denne og hun syns at det var så vondt. Hun trodde at det vilte en forbannelse på henne. Hun skjønte ingenting av kjærlighets livet. Ingenting.

Tilfeldig wiki