FANDOM

Gs10årsjublieum20042014.png
Galtvortskolens feirer i 2014 10 år og av den grunn vil det komme flere arrangementer utover over hvor medlemmene selv kan melde seg på. Alle som er fylt 10 år, og som er medlem eller har vært er velkommen til å melde seg på jublieumet.

Det første arrangementet fant sted sted lørdag 29 til søndag 30 mars 2014. På dette arrangementet kunne du melde seg på fram til 5. februar 2014, og det kostert1650,- hvor du fikk inkludert:</p>

  • En overnatting fra lørdag til søndag på hotell
  • Foredrag om Galtvortskolen fra ide-til virkelighet
  • Laiv kurs og aktiviteter tilknyttet våre arrangementer
  • Varm lunsj-bufè med dessert
  • Jubileums-middag med 3-retters middag og mineralvann
  • Underholdning utover kvelden
  • Frokost-bufé på søndag
Ti år (GS-jubileumssang)03:10

Ti år (GS-jubileumssang)

GS-jublieumssang, 10 år!

Dette ble feiret med en jublieumsmiddag på Gvarv med nesten 50 deltagere. Der fikk deltagerne høre historier rettet til nettsiden, diverse underholdning og boksen går. Det var mange gode, morsomme og til og med ukjente historier som dukket opp iløpet av de 10 siste årene.

Tina, Tonje, og Lone spiller "End of an Era" - GS 10 års jubileum03:45

Tina, Tonje, og Lone spiller "End of an Era" - GS 10 års jubileum

OpprinnelsenRediger

Galtvortskolen ble startet opp i 2004 som en idé ved kjøkkenbordet etter å ha lest de tre første Harry Potter bøkene. Ideen var å skape et nettsted hvor det var mulig å gå på Galtvort, lage deg din egen rollefigur og rollespille med andre ihuga fans.

Nettsiden startet forsiktig og veldig enkelt, men vi fikk raskt medlemmer og aktiviteten ble enorm. Vi har igjennom tidene fått mye oppmerksomhet fra media. Galtvortskolens nettside har også vunnet Sam Eydes Nyskapningspris i 2007 for sitt arbeid med barn og unge over internett.

I 2008 arrangerte vi vår første Harry Potter sommerleir. Det var annerledes, kreativt og nyskapende og det har vært flere hundre barn og unge innom oss som deltakere på våre arrangementer fra 2008 og frem til i dag. Nå har Galtvortskolen vært på internett i 10 år og i den anledning ønsker Galtvortskolen å feire sammen med medlemmene, både nye og gamle.

Eksterne LenkerRediger

Tilfeldig wiki