FANDOM

Siden 2007 har galtvortskolen.net, i regi av Anica Seljestad, avholdt ulike arrangementer for ungdom med utgangspunkt i rollespillet på nettsiden. Per i dag har vi tre arrangementer i året: Vinterfestival (februar/mars), Sommerleir (juli) og Allehelgensball (oktober/november). Disse avholdes på Gomobu Fjellstue i Valdres, en halvtimes kjøring fra Fagernes og ca. tre og en halv time fra Oslo. Dersom du får plass på arrangementet er det mulig å melde seg på «fellesbussen» som går tur/retur Oslo. Se under «Prosessen fra påmelding til deltagelse» for mer info.

Sammen med Anica, er det også en gruppe «hjelpere» med ulike ansvarsområder i forhold til avvikling av arrangementene. Dette teamet består av følgende:

  • Anica Seljestad:

Spiller Professor McSnurp, lærer i transfigurasjon. Er også eier og grunnleger av foretaket galtvortskolen.net.

  • Linda Søberg Myrvold:

Spiller Professor Schkummel, lærer i astronomi. Har også ansvar for påmeldinger, pottershop, kontakt med deltagere før arrangementene (transport, dietter/sykdommer, og generelle spørsmål).

  • Sara og Hanne:

Spilledere for rollespill/plottet. Tar på seg diverse roller, kor/clairvoyance.

  • Atle:

Spiller Alma Mater, svartespaner/formler. Har også ansvar for fotografi, teknikk og spesialeffekter.

  • Ole:

Spiller Rektor Albus Humlesnurr. Er også nattevakt.

  • Tor Olav:

Spiller Professor Babble, lærer i oldruner. Har også ansvar for grafisk design og dekorering.

I tillegg har teamet en gruppe IS’er (instruerte spillere):

  • Stine:

Spiller Madam Hopp, lærer/trener i flyving.

  • Kaja:

Spiller Madam Pomfrit, magisk medisin og skader.

  • Yngvar:

Spiller Professor Snilehorn, lærer i eliksirer.

  • Line:

Spiller Professor Uffert, lærer i forsvar mot svartekunster.

  • Thomas:

Spiller Herr Nask, vaktmester.

  • Sven:

Spiller Professor Kiste, lærer i magihistorie.

  • Thorbjørn:

Spiller Professor Gygrid, skogvokter og lærer i stell av magiske vesener.

Teamet er til stede på alle arrangementer, mens IS'ere er til stede på hele arrangementet, deler av arrangementet, eller på utvalgte arrangementer alt etter behov.

Se ogsåRediger

Eksterne LenkerRediger

Tilfeldig wiki