FANDOM

"True friends stab you in the front." - Oscar Wilde

image.jp
Gabriel Elias Seim
Biografi
Kjønn

Gutt

Født

2. desember

Bosted

Skottland

Øyefarge

Ukjent

Hårfarge

ukjent

Nasjonalitet

Norsk

Stavarm

Ukjent

Blodstatus

Halvblods

Tryllestav

Ukjent

Familie
  • Mor
  • Far
Lojalitet
  • Familie
  • Estella
Hambuse

Ukjent

Skytsverge

Ukjent

Titler
  • Prefekt
Annet
Ble medlem Sett inn tekst her
Hus Håsblås
Utdanning Galtvort
Yrke

Student

.

Gabriel Seim (født 2. desember, på gulvet i stuen sin) er en trollmannselev, plassert i Håsblås, ved Galtvort høyere skole for hekseri og trolldom.

Egenskaper Rediger

Gabriel tar alt på sparket. Han hater å planlegge. Det er ingen fasit på hva han kan finne på neste gangi. Han elsker å forvirre andre med meningsløse ord. Selv om han er Håsblåsing er han ikke dum. Han leser om han virkelig må, og undersøker sjeldent hva han skal i gang med uansett hvor viktig det er. Derfor kom han til Galtvort ganske uvitende om hva som ventet han. Bøker er oppspinn etter hans mening. Hva man kan lese kan man spørre etter. Han er relativt lystig mesteparten av tiden og kan skjule følelsene sine godt. Gabriel er en åpenlys peoplepleaser, som sier presis det han vil. For det meste på de dårligste tidspunktene. Han er punktlig og har aldri kommet for sent i hele sitt liv. Er overflyttet fra Durmstrang.

Bakgrunn Rediger

Gabriel ble født 2. Desember på gulvet i stuen sin. Han hylte som en stukket gris og det var ingenting galt med han. Som liten lekte han nærmest bare med jenter, han fant det fint å sitte og lege med dukker. Foreldrene lot det passere og visste at de ville akseptere han om han endte som homofil. Da Gabriel var fire flyttet familien på tre fra Oslo til Skottland. Faren visste at Gabriel ville få brevet fra Galtvort, men overaskende nok var det brevet fra Durmstrang som endte opp hos Gabriel. Samtidig som de flyttet til Skottland møtte Gabriel Estella. En av hans nåværende beste venner. Han så henne dessverre ikke mye utenom i feriene, noe han aldri har likt særlig mye. Så når han skulle gå siste år på Durmstrang byttet han skole impulsivt. Generelt har Gabriel hatt en bra oppvekst, og nei, han er ikke homofil.

Årene på Galtvort Rediger

Gabriel ble utnevnt til prefekt i sitt femte år.

Tilfeldig wiki