FANDOM

Bakgrunn Rediger

Helena ble født en februarkveld i Folkstone, England. Den førstefødte, og den som burde vært familiens store stolthet. Det var ikke akkurat tilfellet her. Foreldrene har alltid sett det som Helenas feil at de var nødt til å gifte seg. Hun er produktet av ett kort forhold mellom to mennesker som fant ut at de egentlig ikke hadde noe til felles. Men siden begge foreldrene kom fra vær sin fullblodsfamilie var det ikke snakk om annet enn ekteskap når det var barn inne i bildet. Det var raskt arrangert og september året før Helena kom til verden giftet Eleanor Greengrass og Castor Prewett Black seg, mot sin vilje. Et ekteskap som har så dårlig grunnlag kan umulig ende godt, og det gjorde det heller ikke. De flyttet ganske tidlig inn i Eleanor sitt familiegods, Greengrass manor og har bodd der siden. Det er såpass stort at det ikke er så mye man trenger å se til hverandre hvis man ikke ønsker det. Likevell har det vært sjeldent Castor var hjemme, siden har strakt søkte seg jobb som diplomat i Frankrike. Dette førte jo til at Helena og faren ikke har noe godt forhold, siden hun sjeldent så han i oppveksten. Moren var jo veldig ung da hun fikk Helena, noe som også vises på oppførselen hennes ovenfor dateren. Helena er jo den som har fått skylden for å ødelegge livene til begge foreldrene og stjele ungdomsåra deres. Likevel er det ikke ale i familien som har ett dårlig forhold til henne. Hun har ett ganske greit forhold til tanten og mormoren. Hele slekta på farssiden derimot? Grøss. Castors bror, Baltazar Black og det to år eldre søskenbarnet Askarius Black. Ikke noen stor fan. Selv om hun til tider kommer overens med søskenbarnet er de ikke akkurat perlevenner. De har bare lært at det er bedre å ha noe selskap når de må lide seg igjennom de fæle Black-familieselskapene.

.
We6w3kmesh27zefo3v2

Galtvort Rediger

Det første året hun kom til skolen ble hun plassert i Smygard. Hvem ville ha trodd det? En Svaar

t unge i Smygard. Hun synes det passet henne ypperlig og hun trivdes. Hun oppleve mye på galtvort og endte opp med å få en del venner. Hun kom med på huslaget i rumpeldunk i 3. klasse og var med i et par år. Dette var noe hun fant mye glede i. Hun studerte hardt og endte opp med gode karakterer i U.G.L.E og Ø.G.L.E.

Livet etter Galtvort Rediger

kommer ~