FANDOM

2ms0we9
Hikari Kamiya (født 27. juni) ble plassert i håsblås og er en elev ved galtvort høyere skole for hekseri og trolldom. Skytsvergen hennes er en oter, hambusen regnes for å være en varulv. Hikari ble født inn i en rikk fullblods familie, hun er yngste datter til Richart og Julia Kamiya. hun hadde en eldre bror som het Haimo, som hun så opp til og elsket høyere en noen andre. Da Hikari var 6-år ble Haimo myrdet rett foran øynene hennes av en varulv. Hun sørger fortsat, men vil ikke la andre se det.

Hikari's familie er den beste og snilleste familien som finnes. Hikari er yngst av tre søsken. Storebroren til Hikari het Haimo og er død og storesøstrene hennes heter Caroline. Faren til Hikari heter Richart Kamiya. Han jobber som Doktor på St.Mungos. Moren hennes heter Julia. Hun er kunstner og jobber hjemme. Hikari elsker familien sin.

Utseende og stil Rediger

Hikari har langt brunt hår som hun som oftest har i en høy hestehale. øynene hennes er blå med litt grønt i dem. hun er akurat passe høy, omtrent 157cm. hun går nesten altid i skole kutten.

Tiden på Galtvort Rediger

Sx23r9
Når det kommer til skole ligger Hikari litt under gjenomsnittet. Favoritfaget hennes er astronomi. hatefaget hennes er Magihistorie.

Tilfeldig wiki