FANDOM

Hunger Amphibian
Biografi
Kjønn

Mann

Født

Ukjent

Øyefarge

Brun

Hårfarge

Sort

Blodstatus

Fullblods

Nasjonalitet

Britisk/serbisk

Bosted

London

Familie
  • Terence Acimalic (far)
  • Retha Amphibian (mor)
Lojalitet
  • Ukjent
Titler
  • Utgått elev
Annet
Ble medlem 2009
Hus Smygard

Hunger Amphibian er en uteksaminert elev som ble plassert i Smygard av valghatten. Han ble de første årene kjent for å leke med folks følelser, og for å la andre leke med hans, noe han i de siste årene ved Galtvort høyere skole for hekseri og trolldom, sluttet med. 

Utseendet hans har i løpet av årene holdt de samme basiselementene; mørke klær, hans lange hår (nå noe kortere enn før), de brune øynene, og i det siste.. smilet.

Selv om Hunger gikk ut fra skolen for flere år siden, husker han mye fra tiden sin på skolen, og på sin måte, savner det. I en periode over flere år har han ofte møtt med tilsynelatende arrogante piker som brydde seg for mye om sladder, og behandlet ham som han også var en form for ondskap. Alt var en lek egentlig, men han husker de mørke korridorer, og turene til den forbudte skogen. Mange av de ubetydelige minner fra Galtvort har holdt fast som lim.

Nå er han bosatt i London (dette midlertidig). Han er i ett forhold med sin kjærlighetsinteresse fra tiden på Galtvort, Lestat De Chirman, og grunnet dette vurderer han å flytte til Frankrike. 

Tilfeldig wiki