FANDOM

              "En badass på en god måte." - Jacinta Higgins

189px-Jacinta.png
Jacinta Higgins
Biografi
Kjønn

Jente

Født

Ukjent

Øyefarge

Grønn

Hårfarge

Lysblond

Blodstatus

ukjent

Tryllestav

ukjent

Familie
  • ukjent (mor)
  • ukjent (far)
Hambuse

Sett inn tekst her

Skytsverge

Sett inn tekst her

Titler
  • Vanlig student
Annet
Ble medlem Sett inn tekst her
Hus Ravnklo
Utdanning Galtvort
Yrke

Student

.

Jacinta Higgins, også kalt Jackie og Cinta ble plassert i ravnklo og er en elev ved galtvort høyere skole for hekseri og trolldom. Hun er høyrehendt, vokst opp i Mullingar i Irland. I ettertid har hun også bodd mange steder, blandt annet Scarborough, Holmes Chapel og Doncaster, hvor hun bor nå.

Jacinta er ikke av dem som dømmer en bok etter omslaget. Hun gir alltid en person en sjanse, uansett hvor mange rykter det går. Hun er ikke redd for å være den hun er. Jacinta er jordnær og liker av og til å slippe seg litt løs. Hun tar seg god tid når det kommer til skole og ingenting blir gjort før skolearbeid og lekser.

Hun tar godt vare på de hun er glad i og liker ikke mennesker som er overfladiske ovenfor andre og seg selv. Hun liker heller ikke personer som ser ned på andre uten grunn og som oppfører seg "slemt". Hun har veldig dårlig humor og syns en del er morsomt. Noen syns det er positivt, andre litt negativt. Hun er kjent for å oppføre seg som litt barnslig, spontan og tar ofte ting på sparket. Livlig og liker ikke så godt de som ikke klarer å være seg selv hele tiden. Hun regnes for å være veldig klønete.

Fortid og familie Rediger

Moren er Britisk og faren er Irsk.

Kjærlighet og vennskap Rediger

Jacinta har til nå vært i to forhold. De forholdene varte ikke i evig tid, men Jacinta er glad for å ha vært sammen med dem. De er fortsatt noen av de beste vennene hennes. Jacinta mener at en kjæreste ikke bare skal være en kjæreste, men og en bestevenn, en hun kan stole på og være seg selv rundt.

Utseende og stil Rediger

Jacintas øyne er merkelige. De bytter farge ofte, noen ganger flere ganger om dagen, men de er ellers grønne. Håret er blondt for øyeblikket, men hun vurderer å farge det litt mørkere. Hun er ikke helt sikker enda, siden hun alltid har hatt blondt hår og aldri har farget det. Stilen hennes varierer etter hva hun syns er fint. Hun har ingen "fast" stil, men liker godt klær i friske varme farger.

Tilfeldig wiki