FANDOM

Jacques "Jack" Edward Twist (12.november, utheksaminert) er en Halvblods Trollmann i Ravnklo ved Galtvort høyere skole for hekseri og trolldom. Halvblods med en far plassert i Smygard og en gompefødt mor plassert i Ravnklo. Diagnosert med Bipolar Lidelse.

Tumblr m630hhlJ1s1r0lhsxo1 1280.jpeg

Jack ved juletider

PersonlighetRediger

Jack hadde gjennom årene på Galtvort forandret seg stort. I de yngere årene(f.o.m 1 t.o.m 4.klasse) var han ikke typen til å snakke, likevel tiltrakk han seg mye oppmerksomhet. Grunnen til dette er til den dag i dag ukjent, men han var særdeles godt likt blant både elever og lærere. Dette ga ham en stolthet, og snart ble han frekk i både holdning og bevegelse. Han så ikke to ganger på noen, og interessen for medelever sank betraktelig til lillesøsteren hans begynte på Galtvort. Snart gikk det opp for han at oppnåelsen han hadde fått med å behandle andre dårlig, var altfor liten, og like etter hans søsters død, hadde han satt seg et mål om å bli en bedere person. Dessverre, var dagen han ble diagnosert med Bipolar Lidelse, dagen dette ønsket gikk i dass. Dette har dette gjort livet vanskelig for ham, men han lærte seg å leve med det.

UtseendeRediger

Han har blek hud og sorte ringer under øynene grunnet Insomnia. Sort hår, som rekker han til skuldrene, og isblå, klare øyne. En rett nese, og en stram, lyserød farget munn. Kroppen hans har mannlige trekk, men ingenting som overstrider grensen til en syttenåring. Han gikk som oftest i skolekutten, men snart ble det byttet ut med en dress til den nye jobben på Magidepartementet.

Tilfeldig wiki