FANDOM

Lørdag 21. desember ble det arrangert et planlagt rollespill, juleball på Galtvort i rpg-chatten fra kl. 1900. Alle var velkomne, både elever og lærere hvor de ba folk å ta frem finstasen sin og godt humør. 

PlotRediger

Galtvort holdt sitt årlige juleball, og hadde pyntet opp til fest. Folk kom inn i finklær og hygget seg. Professor Rummelfiold gikk rundt og varslet om at hun hadde forutsett en mørk hendelse. Dette brydde verken elevene eller de andre professorene seg om. Men det var noe muffens ved det hele likevel, fordi enkelte av professorene oppførte seg virkelig ikke helt som seg selv. Det var tydelig at enkelte av professorene slett ikke var lærere i det hele tatt, men dødsetere som hadde inntatt polyksir. Kaoset spredte seg raskt i storsalen da det dukket opp flere dødsetere. Noen var også tidligere elever ved Galtvort. De prøvde med alle mulige metoder å få elever til å gå over til den mørke siden. Det var det også en del som gjorde. Den som stod bak det hele, var Bellatrix DeMons. Etter at hun hadde manet fram mørkets merke, forsvant dødseterne sammen med alle elever som hadde gått over til deres side.

Spådommen til professor Rummelfiold hadde slått riktig denne gangen!

KilderRediger

Tilfeldig wiki