FANDOM

180px-Skjermbilde_2013-08-29_kl._09.45.26.png
Kahlan Genevieve Dufresne King
Biografi
Kjønn

Jente

Født

1. juli 1982

Øyefarge

Havblå

Hårfarge

Skittenblondbrunt-aktig

Blodstatus

Kvartblods

Tryllestav

Ask og dragehjerte, tretten tommer lang

Familie
  • Ellioth Gideon Dufresne King (bror)
  • John King (far)
  • Helen Dufresne (mor)
Hambuse

Ukjent

Skytsverge

Ukjent

Annet
Ble medlem September 2012
Hus Ravnklo
Yrke

Nåværende student

.

Kahlan Genevieve Dufresne King (født 1. juni, Yorkshire, England) ble plassert i Ravnklo av valghatten. Hun er en kvartblods heks som går fjerde året på Galtvort.

Personlinghet og egenskaper Rediger

Kahlan er en irriterende, sjefete og klengete liten nisse. Når du først har møtt henne og gitt henne tid til å like deg, blir du aldri kvitt henne. I visse situasjoner kan Kahlan oppfattes som likegyldig, selv om hun tvert imot bryr seg mer enn folk flest. Hun har lav selvtillit, og sliter med sitt eget selvbilde.

Ellers er genene hennes ganske bra. Kahlan har en klisterhjerne som presterer godt i klassen, som kanskje er det eneste stedet hun faktisk har tro på seg selv. Siden hun prøver å gjøre det bra i timene, og klarer dette plettfritt, kan hun fort bli labellert som nerd, eller i det minste nerdete.

Hun nekter for det, men hun ser veldig opp til storebroren sin.

Utseende Rediger

Karakteriske trekk er det lange, skittenblondbrune håret, det barnslige ansiktet og de lyseblå øynene. I tillegg, så er det en rar, isblå flekk i det venstre øyet hennes. Den har bare alltid vært der.

Kahlan er vledig gjennomsnittlig høy, men er heller ikke ferdig med å vokse ennå. Hun er relativt tynn og har begynt å få noe former.

Referanser Rediger

http://galtvortskolen.net/?side=profiles&id=42543 - Galtvortskolen - profiler

Tilfeldig wiki