FANDOM

Kaleydaniellacherie.png
Kaley Daniella Cherie
Biografi
Kjønn

Jente

Født

Ukjent... ingen vet av mystisk grunn

Øyefarge

Grønn

Hårfarge

Hvitblond

Blodstatus

Halvblods

Tryllestav

Kirsebærtre, enhjørningshår, 13 tommer

Family
  • Mor
  • Far
Stavarm

Venstre

Hambuse

Klovner

Skytsverge

Bjørn

Titler
  • Tidligere prefekt
Annet
Ble medlem Ukjent
Hus Smygard
Yrke Student
.

Kaley Daniella Cherie er en halvblods heks i smygard ved galtvort høyere skole for heksri og trolldom. Kaley er singel og venstrehendt. Hun er kjent for å være hvitblond og lav, en som er relativt flink med eliksirer, formler og forsvar mot svartekunster.

Tiden på Galtvort Rediger

Kaley er ganske så skoleflink, i hvert fall i det hun bryr seg om. Eliksirer er vel  yndlingsfaget. Godt etterfulgt av formler og D.A.A. Der får hun toppkarakterer. De andre fagene er hun over snittet flink i, men ikke toppkarakterer. Mest på grunn av at hun ikke gidder.

Fysisk Utseende Rediger

Kaley har lang hestehalle og krøllete oppklipt hår med noe hakk. Det rekker til cirka midt på korsryggen, og er alltid silkemykt. Det er Kaleys stolthet, og hun bruker litt for mye tid på kveldene på å gre det. Det er godt oppklipt, og hun varierer ofte mellom å ha det oppsatt eller bare løst. Det er egentlig krøllete, men med god hjelp av en forhekselse holder det seg rett hele tiden. Øynene hennes er ganske store og grønne som smaragder. I noen vinkler kan man se ett hint av himmelblå, noe hun ikke klarer å se selv. De er alltid godt innrammet av en sort strek med eyeliner og litt mascara, som fremhever den rene, grønne fargen. Huden hennes er ganske mørk til å være engelsk, på grunn av de franske genene fra farens side. Den er også ganske ren til å være femten, men det er mye grunnet diverse eliksirer. Kroppsbygningen er som en hvilken som helst annen femtenåring, bortsett fra at hun er ganske liten for alderen. Hun rekker ikke mye høyere enn 1.50 cm over bakken. Former har hun begynt å få, men ikke sånn spesielt mye helt enda. Hun har svært få spesielle kjennetegn bortsett fra et hakk i høyre øyenbryn som hun fikk da hun ble angrepet av en hagegnom i en alder av to.

Tilfeldig wiki