FANDOM

http://img546.imageshack.us/img546/6824/180pxfeatd56104516991.jpg
Kira Choning
Biografi
Kjønn 
Yrke
.

Kira Choning (6. januar i Dublin, Irland) ble plassert i Smygard og er nå en utheksaminert elev etter å ha fullført sin skolegang ved Galtvort høyere skole for hekseri og trolldom. Han er heterofil og i et forhold med Namina M. Svaart. Personlighet og egenskaper Kira har alltid vært litt for tøff i tryne for sitt eget beste. Han har altfor lett for å slenge med leppa. Spesielt når det er helt unødvendig, men så har han aldri vært av den typen som klarer å holde kjeft. Han har egne og sterke meninger som han aldri er redd for å si høyt, og kan lett oppfattes som en arrogant dritt. Vel, han er en arrogant dritt. What a douchebag. Yes, overklasse-snobbete-douche. Medfølelse eier han lite av og samvittigheten er ganske rund i kantene. Smart og rådsnar. Han trives i lederrollen og er en ansvarsfull person når det kommer til stykke (Kaptein på Smygards Rumpeldunklag i sin tid på Galtvort blant annet), men han er ekstremt egenrådig og uhyggelig sta. Ingen skal fortelle ham noe. Den første regelen er 'Kira har alltid rett'. Den andre er 'Hvis Kira tar feil er det den første regelen som gjelder'. Sånn er det bare. Han får det alltid som han vil. Han kan kunsten å sjarmere, men han er også slu. Med det har han kommet langt etter at han dro fra skolen. Man skal aldri være for sikker på hvor man har ham. Likevel -det blir ikke mer moro enn du lager det selv. Livsglad, nyter livet. Elsker å flørte. Lever i nået. Tar ingen sorger på forskudd, men kan lett satse alt, og hvem som helst, på veien til suksess. Annet "..Dang it, big time, dævver, flipper, fresht, DAMN, douchebag."

Tilfeldig wiki