FANDOM

        "Hvorfor nøye seg med det beste, når du kan få det bedre."

107px-Smygard.png
Kirimi Witani
Biografi
Kjønn

Jente

Født

31.10.1975

Øyefarge

Rød

Hårfarge

Svart

Blodstatus

Fullblods

Annet
Ble medlem Ingen vet
Hus Smygard
Utdanning Galtvort
Yrke

Død

.

Kirimi Witani ble plassert i Smygard av valghatten. Hun ble født i Tokyo, Japan før moren flyttet familien til en liten skog utenfor england.

Svart langt hår, røde mandelformet øyne med et mystisk glimt i til en hver tid. Ganske så høy, rundt 1,78. Tynn, men har timeglass formen i behold. Kirimi Witani trente ganske så mye i fritiden og du kunne finne henne ute på rumpelduckbanen, i en vinduskarm eller på biblioteket. Hun var i en familie på tre, med hennes storebror og lille søster.

Kirimi møtte en russisk trollmann når hun var ferdig på Galtvort og reiste rundt med han i noen år for å utforske og skrive bøker. I de årene ble de forlovet og giftet før hun ga fødsel til 2 nydelige tvillinggutter før den minste gutten kom 2 år etter dem. De bosatte seg i Irland for å la guttene får muligheten til å dra til Galtvort når de ble gamle nok.

Dessverre ble det ikke lenge hun var sammen med sin nye familie, da hun ble lagt inn på sykehus med en forferdelig sykdom som angrep nervene i kroppen hennes når hun var 33 år. Hun holdt ut 1 år på sykehuset før hun visnet bort og etterlatte seg en fantastisk mann, 2 gutter på 9 år og 1 gutt på 7 år.

Tilfeldig wiki