FANDOM

Tumblr myrzc0t9VJ1rj9dobo3 250
Kirsten Analize Sebeston
Biografi
Kjønn

Jente

Født
Bosted

London

Øyefarge

Varierer

Hårfarge

Varierer

Nasjonalitet

Engelsk, britisk

Stavarm

Venstre

Blodstadus

Fullblods

Tryllestav
Familie
Lojalitet
  • Humlesnurr
Hambuse
Skytsverge
Art

Metamorf-magus

Annet
Ble medlem 2011
Hus Ravnklo
Utdanning Galtvort, gompeskole
Yrke

Student

.

PersonlighetRediger

Kirsten er en livlig og frisinnet jente. Hun hopper rundt på skolen og ønsker at absolutt alle skal smile selv om hun selv kanskje ikke alltids smiler selv. Oppdratt av to foreldre som elsker henne har gjort henne åpen og langt ifra innesluttet. Humøret er ofte på topp og hun har aldri problemer med å gjøre andre glade. Samtidig er hun en veldig generøs jente, hun har ofte problemer med at hun stoler på feil folk og kan ende opp i egne kniper ved å kjenne de folkene hun ikke burde kjenne. På tross av smilet som oftest pryder leppene hennes er hun enkel å såre og ganske enkel å miste som venn selv om hun på et eller annet tidspunkt plutselig dukker opp igjen vedsiden av deg og holder hånden din.

Hun har ingen problemer med kosing, og er kort sagt et kosemenneske som leverer kyss og kos hit og dit. Og hun ser ikke på det som et problem uansett hvilken person hun koser på eller kysser, og når jeg sier kysser, mener jeg kysser på leppene. Eneste gangen de kyssene egentlig teller er når det er kjæresten hennes eller en hun er veldig glad i (kjæresten hennes) som får dem. Så på kort sigt er hun ikke utro.

Tilfeldig wiki