FANDOM

31574 528055520552114 123907081 n large.jpg
Korbain Davidson (Født 7. Juli) ble sortert i Griffing av valghatten og går sitt syvende år på Galtvort. Han er halvblods og kommer fra London, England.

Halvsøsteren hans, Georgia Chyler House går også på Galtvort i første klasse, men er sortert i Håsblås.

Den beste egenskapen til Korbain, er evnen til å være vennlig. Han er vennlig mot nesten alle, bortsett fra når noen ikke er så vennlige tilbake. Han har også tendenser til å tøffe seg veldig mye når kameratene er i nærheten, men egentlig er han ganske sensitiv. Det vil han ikke vise, selvfølgelig. Når det kommer til jenter, er han ikke helt sikker på hvordan han skal trå og Korbain skjønner seg ikke på dem. Han har tidligere vært i et forhold med Aderyn Grady som raskt ble slutt da han ble utheksaminert. 

Fotball er det som oftest står i hodet på Korbain. Stefaren er sportsfrik, og Korbain prøver å imponere ham eller kanskje bare få litt erkjennelse som han aldri fikk fra den biologiske faren som dro fra han og moren da han var 12 år.    Ikke at det akkurat var dårlig, for de fikk det mye bedre etter at morens nye, rike mann flyttet inn. Stefaren liker ikke magi i det hele tatt, og prøver å ta litt avstand fra det, men det ble vanskelig da moren fødte barnet hans, altså Georgia og det viste seg at hun også hadde fått magiske evner.

Georgia er en liten drittunge visstnok. Korbain blir ofte irritert på hennes bedrevitende og veslevoksne holdning mot alle. Det er et under hvorfor hun i det hele tatt ble sortert i Håsblås.

Utseende til Korbain kan røft sett beskrives med ett ord: Hunk. Han er høy, ganske muskuløs og har øyne som har et slags glimt i seg. Håret er lysebrunt, og noen fregner pryder ansiktet hans, i tillegg til på ryggen. Huden er solbrun. Han kler seg ganske laidback. Det går i hettegensere, T-skjorter og jeans, men han er mest sett i uniformen sin. (faceclaim: Channing Tatum)

Tilfeldig wiki