FANDOM

180px-Shiver_base_by_renjin_chan.png
Laura Weather
Biografi
Kjønn

Gutt

Født

16. april

Øyefarge

Grønn

Hårfarge

Brun

Blodstatus

Usikker

Tryllestav

Lamiahår, rosentre, 11 tommer lang

Familie
Lojalitet
  • Ravnklo
Hambuse

Fisk

Skytsverge

Ulv

Titler
  • Elev
Annet
Ble medlem Ukjent
Hus Ravnklo
Utdanning Galtvort
Yrke

Nåværende student

.

Laura Weather (født 16. april i Newcastle, England) ble plassert i ravnklo og er en elev ved galtvort høyere skole for hekseri og trolldom. Eier av tryllestaven laget av Lamiahår, rosentre, ellevetommer. Skytsvergen hennes er kjent for å være en ulv, og hambusen hennes er kjent for å være en fisk.

Begge foreldrene hennes er gompefødte noe som gjør at hun er usikker på blodstatusen sin. Hun er den eldste av søsknene sine. Hun har to brødre, Andrew Weather og Thomas Weather som er tvillinger. Moren og faren hennes, Elizabeth og John Weather jobber i en godteri butikk, merkelig nok så elsker de jobben sin. Kikina Weather er kusina til Laura, hun er kusine fra farssiden. Kikina er vel en av de få smygardingene Laura snakker med og faktisk er med. Katja Kolliander er Lauras beste venn, de møttes i barnehagen. De møttes ved at Katja falt over Laura som satt fredelig å leste i en barnebok. Laura gav henne et plaster fordi Katja fikk et sår på kneet og siden den gang har de vært bestevenner.

Personlighet og egenskaper Rediger

Laura er kjent for å for det meste være glad. Hun er klumsete og vimsete. Om hun skulle være i dårlig humør, så kommer hun med nokså logiske svar og kan virke kjip. Men som oftest ignorerer hun konsekvenser og logikken. Hun er ikke spesiellt skoleflink og får derfor ikke så gode karakterer som en 'vanlig' ravnkloing. Laura er litt overalt, hun er sjeldent på faste steder.

Tiden på Galtvort Rediger

Utenom skoleuniformen så går hun for det meste i sorte klær. Alt fra ganster til rock. Mest det som lyser awesomeness. Trives best i bukser, men bruker gjerne knestrømer og kjole/skjørt. Liker også best t-skjorter med hettegenserjakke til.

Tilfeldig wiki