FANDOM

Lewys ble født i Holyhead til foreldre Arwen og Seith Humphpreys i 1983. Han er en stolstråle, han er som regel positiv, glad og en som liker å spre god energi. Gutten har alltid et smil til alle han møter. Som blodfan av Holyhead Harpies er han alltid oppdatert på de nyeste kampene, hvilket resulterer i at de andre på Galtvort også er det da han går med skjerf og flagg de dagene det er kamp.

Som sagt er Lewys alltid glad, men etter å ha vokst opp med foreldre som ga ham alt han ville ha
 er han blitt vant til å ikke dele. Alle han blir kjent med blir erklært hans eiendom i hodet hans. Han blir sjalu fortere enn du kan blunke og er mer overbeskyttende enn en storebror. Dette er ingenting du merker. Han arbeider i skyggene, liker han en jente gjør han alt han kan får å bli sammen med henne. Snakker hun med en annen gutt vil han konfrontere gutten senere. Kanskje true ham litt. Han virker som den perfekte gentleman, og ikke misforstå meg, han er det, men han kan virke merkelig til tider.

Lewys er en spontan fyr, han liker å endre meninger hvert sekund. Han er eventyrlysten og hyper, 
men han kan også være sjenert og liten. Full kontroll er det han tenker at han har, så hvis noe ikke går helt som han har sett for seg kan han bli en smule gretten. Overrasker liker han ikke med mindre han visste at ham kom til å bli overrasket. Hevn er noe han liker å planlegge, men aldri utføre. 
Han sier at han skal litt av hvert og som regel så gjør han det, men han vil aldri skade noen med
 mindre de fortjener det.

Gutten er søt. Det skal han ha. Han vet hvordan han spiller på utseendet. Med brune øyne og som regel solblondt hår er han et syn for såre øyne. Tennene hans ser ut som om de er bleket, og for alt du vet kan du være det, men han ville aldri innrømt det. På skolen har han på seg uniformen, men han bytter ofte ut kutten med en blazer. Han synes det er mer praktisk, og så ser det en smule bedre ut. På fritiden har han på seg en vanlig bukse, genser, t-skjorte, kanskje en skjorte og helt normale sko.

Namnamnamnamnam.jpg
Mmmmmmmmmm.jpg

Tilfeldig wiki