FANDOM

Tumblr l5xkfnpiEG1qcw9z4o1 500.jpg
Love Nicholasson
Biografi
Kjønn

Mann

Født

9. mai

Bosted

Ukjent

Øyefarge

Brun

Hårfarge

Mørkebrunt/svart

Stavarm

Ukjent

Nasjonalitet

Svensk med skotske gener

Blodstatus

Fullblods

Tryllestav

Sett inn tekst her

Familie
  • Ukjent
Lojalitet
  • Ukjent
Hambuse

Sett inn tekst her

Skytsverge

Sett inn tekst her

Favorittfag

Ukjent

Titler
  • Prefekt
Annet
Ble medlem Sett inn tekst her
Hus Griffing
Utdanning Galtvot høyere skole for hekseri og trolldom
Yrke

Student

.

Love Nicholasson (født 9. mai) er en fullblods trollmann, plassert i Håsblås ved Galtvort høyere skole for hekseri og trolldom.

BakgurnnRediger

Love er personen du både kommer til å elske, hate eller rett og slett overse. Han befinner seg på feil sted til feil tidspunkt og kan aldri helt finne ut av å bryte regler. Han er omtrent like overrasket over å være prefekt som alle andre og har funnet ut at gleden er å sette andre i arrest og ta poeng fra alle husene utenom sitt eget. Om dagen kan man se han overalt, dukker opp fra ingenting for å skremme deg omtrent like mye som spøkelsene gjør og om kvelden kan man finne han patruljerende i gangene etter sengetid. Ingen elev har noen gang kommet utenom han. Om du leter etter en som elsker å klatre i trær har du feil person. Han kan godt bli stående å studere treet for å se om det ligner noen han kjenner.

AnnetRediger

  • Love i et nøtteskall er Sherlock Holmes påvirket av Shakespeare.
  • En av de snåle uvanene er blantat han skriver alt og ingenting på hendene sine, nedskriblet med alt fra navn til små tegninger.
  • Han kan skremme deg med de plutselig bevegelsene eller at han kjenner deg bedre enn du tror.
  • Er en yngre versjon av Sherlock Holmes og kan lett oppfattes som ganske bestemt i meninger.
  • 2.09 meter høy.

ReferanserRediger

Tilfeldig wiki